torsdag den 12. maj 2011

TænkeTank

Fra tirsadage kl 13 til den efterfølgende tirsdag kl 10 er jeg konstant i TænkeTank.

Til dels over dukkebogen jeg knokler med så i kan få den i hænderne til efteråret til dels med at udtænke detaljer på igangværende sy projekttil mit tirsdags syhold hos LINE



Lige pt. arbejder jeg tirsdage mellem 10-13 på en lille ulden sag, havde nemlig hele 2 meter af en skøn koksgrå kogt uld, som jeg er ved at forvandle til en lille jakke som skal bruges til en dåbsgave til min venindes datter.


Line har hjulpet mig med at forvandle og tilrette et af Elsebeth Gynters jakkemønstre til lige netop den jakke jeg havde i tankerne OG rette op så jakken faktisk vil kunne passe et barn anno 2011 ;-)


På jakken vil jeg gerne lave applikationer der er lidt mere nutidige og dertil har jeg klippet en god bunke trekanter af Libertystofrester tildels fra Lines skraldespand, loppe fund og syrester fra La Møf.
Det har givet et meget farverigt udvalg af rester til applikationerne.


Nu er det så jeg lige endelig skal tænke over hvor og hvordan med de der trekanter....skal de stikkes på eller zigzagges eller...må vist lige afprøve det på en rest inden jeg kaster mig over jakken .

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Irene sagde ...

Jeg GLÆDER mig til din dukkebog :-)

Fru hygge sagde ...

Spændende projekter du er igang med:)

Billy Hankat sagde ...

Den bli´r så fin. Kunne så godt tænke mig at lave sådan en til Sukkermusen. Knus K

La/Møf sagde ...

Fantastisk at se hvordan små syrester fra vores ballonbukser til voksne pludseligt får nyt liv.
mvh. La/Møf