søndag den 8. maj 2011

Tilbage Fra Markedet...

10.10  lørdag formiddag blev jeg hentet på solsiden af Odensebanegård af Karen som havde en hjemmelavet chokolademuffin klar til mig med frosting og sukkerblomst...så er dagen ligesom skudt igang ikke?

Dagens første stop var selvfølgelig hos TANTERNE

( som iøvrigt fik en HEL kasse muffins, man skulle være tante!!! )



Jeg dykkede selvfølgelig straks ned i allede nye farver KAUNI og 8 farver havde ligesom forankret sig til mig da jeg kom op til overfladen igen ;-))

Ved godt det er skørt men hermed er der altså lagt op til mit 5. Grannystripetæppe....


Fik også lige spottet lidt neonguld i butikken og Karen fik tryllet og "narret" mig på wc så det hele stod pakket som en gave til mig fra hende da jeg kom tilbage...

Nu vi er ved gave fik jeg noget af de søde tanter som i snart får her som en lille Give Away ;-)

10.30 var Tantegrøn butikken så fuld af kunder at vi vendte næserne mod PAKHUS 16 på Odense havn!

To store smukke haller var pyntet op med nyudsprungne birketræer? (beklager er ikke så skarp til botanik), vi fik turarmbånd på (så kan man komme og gå over hele weekenden) og så var det ellers bare derudaf, op og ned langs de mange fine boder.

Hold op hvor er der mange der har være FLITTIGE og DYGTIGE.


Hos KARAMELLA kunne jeg ikke modstå denne fine hæklede kuglering og har allerede fortrudt jeg ikke fik nogle flere med hjem til den ene og den anden...


I mylderet af boder lykkedes det mig også at finde Pernille som for kort tid siden sendte mig dette fede DIY sæt. I boden har hun en uimodståelig bunke af fine DIY kits og ja må sige jeg bedst bare kunne have taget hele kassen under armen...
Pernille har desværre ikke en blog men tænker du kan skrive til hende på pemilla@hotmail.com  hvis du synes de er lige så uimodståelige som jeg ;-)
Har også en lille mistanke om at KARLAS FORBINDELSE tager dem med hjem der ikke skulle blive solgt til hendes butik på Blegdamsvej Østerbro...


Søde Christina/Krudtuglensmor stod også så fint med hendes fantastisk farverige bod, jeg er altså imponeret over al den energi så mange har lagt i deres arbejde og så fik jeg også lige set de pusletasker LIVE, av for pokker de er SKØNNE!!!


Hos Brilleting fandt jeg en opskrift på hvordan man kan afstive ex. hæklede bomuldsservietter så de kan bruges som skåle!!

Hmm har set min farmor afstive de her små runde hæklede sager som hun altid har liggende under alt, tror ikke lige det er mig at begive mig ud i dette MEN kan ikke så for så fin en opskrift og hvem ved måske jeg får nytte af den en dag min søn eller datter ønsker jeg en halv meter høj hanekam?


Turen i går var SKØN, fik set,krammet og snakket med alle dem jeg savner så meget og fik set hvor flittige de forskellige har været. Rammerne om markedet er storslåede, lidt koldt i hallerne ,så må VARMT anbefale en tyk sweater selvom solen skinne udenfor!
PAKHUS 16 har åben idag helt frem til kl 18 OG nu det er MORSDAG kan du jo bruge det som argument for at manden/kæresten din kører på tværs af den danske land for at besøge markedet ( vil da lige nævne at der også er stærke sager til mændene så måske du kommer til at køre hjem)

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Blomsterpigen sagde ...

Hahahaha- du er også med i Karamella-blog-ring-klubben :) Vi er så mange der har købt den. Den er bare SÅ fin! Du kan se min her :)

http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com/2011/05/markedet-med-mutti.html

Det var en helt fantastisk hal, der var stablet sammen derinde altså! Mums mums mums!

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

hej Wenche

lyder bare som den skønneste dag:)

stine

vidunderlige univers sagde ...

Du har da fået set dig omkring..:0) Er så ærgerlig over ik at kunne komme.. Men dejligt at se det både du og andre så har fået ud af det.. Skønne ting..
KH IBen

My box of buttons sagde ...

Super smukke Kauni farver, skal vist forbi den webshop...

-markedet var SÅ utrolig godt, men varmen sprang frem når man nu gjorde et par gode køb.. eller bredte halstørklædet godt omkring sig :)

Anne Lotte sagde ...

Jeg så godt Karamella ringene fredag, men glemte det igen. Søndag da jeg kom derned igen var hun taget hjem :-(
Mega øv!