onsdag den 18. maj 2011

Stille Jeg Lynlåser !

Stille, STILLE, jeg LYNLÅSER !

Mine sidekammerater og jeg fik ordentligt fniset på sykurset i går....jeg skulle jo gennem hele to store udfordringer, LYNLÅS og KANTBÅND ( der ikke såddan lige kunne sprættes op og gøres om).


Under de svære passager holdt jeg til tider vejret så længe at jeg var helt forpustet bagefter og vi var en tur omkring at det var det rene fridykningstræning...og at det var godt at lynlåsen kun er 35 cm lang for ellers var jeg drættet ned af stolen af iltmangel...ja man skulle nok have været der for helt at fortå det?


En ting er sikkert! Fra nu af er jeg ikke bange for lynlåse og kantbånd mere for LINE har givet mig nogle gode råd og tricks jeg kan tage med mig fremover !


Jakken blev færdig OG godkendt !


Her får i den lige fra bagsiden, som i kan se har jeg applikeret trekanter langs hættekanten i halsen og langs den nederste kant, ærmerne er gået fri da de skal kunne foldes op.


Mønstret har Line  hjulpet med at rette til og lave om med udgangspunkt i en af Elsebeth Gynthers modeller. Er meget spændt på om det nu også er en str. 1 år? Foreslog at vi måtte hænge et skilt ud på gaden " 1 årrig søges" , men håber at kunne låne en på den størelse en af dagene for jeg er meget spændt!


Indvendig i jakken er der bomuldsfoer og i halskanten har jeg fået syet en lille strop så den ikke skal hænge i hatten på knagen i vuggestuen.


Og ja selvfølgelig skal i da lige have et billede af den LYNLÅS ;-) Jeg er pavestolt !!

Der bliver hygget med stort H om tirsdagen i kælderen kan i nok fornemme.

Nyd Dagen

KH

28 kommentarer:

Lydert sagde ...

Den er vel nok blevet flot, godt arbejde

Cecilie Bertelsen sagde ...

Ihj, hvor er den blevet fin Wenche!!! Flot lavet!
Jeg skriver lige til dig senere... Og vi ses på tirsdag til syning. Jeg har byttet med Kira:)
God dag
Kh Cecilie

Natanja sagde ...

Wow hvor er den bare smuk

10na sagde ...

FLOT, FLOT, FLOT. Den kan da kun bringe glæde. Og husk frem over breathe in, breathe out ;o)
Kh 10na

Anne sagde ...

Smukt! Jeg er ved at lægge hovedet i blød, så jeg kan finde på noget at sy:)

Krudtuglens mor sagde ...

SÅDAN!!! Den er fantastisk syet og designet skønne W!!

Sine K-J sagde ...

Wow, hvor er den flot. Bare man boede ca 200km tættere på hende der LINE :)

Helle sagde ...

den er så flot :)

Randi B. Jensen sagde ...

Hold da op, den er blevet flot og bare så gennemført - stroppen er bare lige den sidste prik over i'et.

Hjortebjerg sagde ...

Super fed detalje med stroppen og trekanten dér også!

rockefår sagde ...

Så flott jakke! Med mange flotte og velgjorte detaljer! Kjempefint!

Maiken sagde ...

Hvor er du dygtig! :)

betine sagde ...

Hold op, du er sej til at sy! Hvor er den flot - er helt sikker på at den bliver et kæmpe hit hos en rigtig heldig 1 årig!

Anne Dorte sagde ...

Ihh hvor er det bare en lækker jakke!! Helt vidunderlig skøn!!

Anne sagde ...

Wow ja, W, er totalt imponeret. Virkelig smukt arbejde!!! Sejt.

tusindfryd sagde ...

Tusind tak allesammen!!! Hvor er det skønt at i glæder jer med mig!! :-) Det er en helt særlig følelse at frembringe noget man ikke havde troet man kunne.

KH

Mia Rudolf sagde ...

Den er bedårende! Fanny er klar som model – og aftager, hvis du mangler en ;)

Henny sagde ...

Smukt liberty stof sat sammen med en skøn jakke. Det er du kommet godt om ved. :-)

Trillemus sagde ...

Fantastisk jakke og fin detalje med trekanterne.

Kh Mette

owlicioussisters sagde ...

Så smukt resultat!!!

Anonym sagde ...

sikken en flot jakke:)

morslille sagde ...

Tillykke med resultatet, den er super smuk.

Karina sagde ...

Kære Wenche.

Det er en virkelig smuk jakke, du har kreeret. Du har god grund til at smile over resultatet.

KH

Westmose sagde ...

Wauw hvor er den fin - heldige lille pige - hun bliver godt nok bare så smart :-)

Billy Hankat sagde ...

Den er lige i skabet - den smuksak:-)
Du er bare så go´. Knus K

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hold da op hvor er den flot!!!

Stine:)

J. C. MUNCH sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
balbinus sagde ...

Rigtig flot resultat! Godt gået :)