onsdag den 25. maj 2011

SommerGys

Måske det er den danske sommers kolde og regnfulde vejr der endnu engang har haft indflydelse på mit næste syprojekt?


I al fald har jeg endnu engang fundet den kogte uld frem...endnu en babysag er på tegnebrættet, denne gang helt uden lynlås ;-))))

Som om det ikke er nok har jeg lige fundet garn frem til at strikke en sjælevarmer til min datter, synes jo ligesom at vinterjakken skal blive i sit skjul men sommerjakken er altså lige i underkanten i disse dage ??

Er jeg den eneste der har sommergys over hele kroppen og putter mig i striksokker og uldcardigan?

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Louise sagde ...

Så flotte stoffer, du har, Wenche :) Jeg synes kun, jeg kan finde sådan noget kedeligt noget, men jeg kikker nok de forkerte steder...
Nej, du er ikke den eneste. Jeg har lige fundet min Owls sweater frem :)
Fod dag.

Louise sagde ...

Øh - God dag :)

Billy Hankat sagde ...

Jeg er også iført ulden sweater:-s
Nu må dem der kan altså godt justere lidt på den store termostat foroven..... Knus K

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Her er jeg dog ikke iført sokker, når først de er kommet af, er det svært at få dem på igen førend det atter er efterår.
Men stor striktrøje, både på mig OG på pindene....

polkadotpeticoat sagde ...

I love these fabrics I can't wait to see what you do with them!

Lavendel sagde ...

Nej - jeg nyder det dejlige vejr her (yderste Nordfyn)

Gro M. A. Krüger sagde ...

Så fine stoffer du har på bildet! Det blir spennende å se hva du skal lage med dem :-D

Trillemus sagde ...

Nej du er bestemt ikke den eneste som har det lidt koldt. Vi har faktisk varme på om morgenen og et stykke op af dagen og nu skriver vi snart juni måned. Jeg går også i langærmede cardigans. Godt at Italiens sol kalder om en måned :-)

Kh Mette

KIND BY NATURE sagde ...

Skønne mønstre og farver stofferne har:-) Glæder mig til at se resultatet, så følger bloggen med glæde:-)

Kh Lone
PS. Deltag endelig i min give-away..