tirsdag den 31. maj 2011

Selvforsyning

Lysten til at købe agurker og tomater hos købmanden for tiden er ikke hvad den plejer at være.

Normalt forbruger vi en 5-6 agurker om ugen samt 2-3 bakker tomater.

I uge 22 har vi forbrugt NUL.

Hysterisk ?


Heldigvis har min søn gartner talent og flittig vanding af hans tomatplante har båret frugt så nu er der små hjemmelavede tomater til madkassen i morgen.

Håber dog snart at det er helt trygt at købe grønt igen for jeg savner godt nok især agurken ;-)

KH

5 kommentarer:

ulla sagde ...

Savner altså også agurken...den ligger der og ser så sprød ud hos grønthandleren, men jeg tør altså ikke købe den endnu. Måske lidt hysterisk, men heller det end blodig diarré.

polkadotpeticoat sagde ...

you just took those tomatoes to a whole new level ,super cute!

Cecilie sagde ...

Hysterisk? det synes jeg nu ikke.
Blodig diarre kunne man måske acceptere, men nyresvigt med indopereret katheter i halsen, plasmafarese og dialyse i længere periode til følge....nej tak!
Så jeg kan godt undvære agurken lidt endu, jeg tager ingen chancer :)
Hilsen dialyse sygeplejersken;)

Alice M sagde ...

Altså de danske agurker er jo blevet testet og resultatet er kommet idag - de er "raske" :)
Så lidt hysterisk? Ja! ;)

June sagde ...

Hi hi....ville også skrive, at når du bare holder dig til de danske, så er du i sikkerhed ;-)