mandag den 30. maj 2011

Selvfølgelig !

På alle vores hjems døre hænger der på begge sider af nøglehullet en lille svinglåge i messing.
 
Ofte har jeg spekuleret på hvad de mon skulle gøre godt for?


Har det været en slags nøglehulsskjuler?

For at varmen ikke skulle suse ud af stuerne?

For at undgå nøglehulskiggeri?


Min geniale søn har netop givet mig svaret !


De er der selvfølgelig til at man kan "parkere" sine fodboldkort ex. når man skal bruge begge hænder til at tisse med ;-)

Noget af en fremsynet gørtler der for 100 år siden fandt på det.

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Juliabsn sagde ...

Haha hvor kært!
Skønt med opfindsomme børn.

Blomsterpigen Katrine sagde ...

Klart!! ;) Det kan man da regne ud!! Hhaha Dine bud var nu ikke helt hen i skoven ;)

Line sagde ...

Haha, ja det kunne det jo selvfølgelig også have været :)

Davids Engle sagde ...

HI HI HI...ja han er sgu kvik:-)

Lis Rylander Karlsson sagde ...

Haha, den var sjov :))

Jeg hælder mest til det der med nøglehulskiggeriet, i øvrigt.

KRAM
Lis

trinepine sagde ...

He he...så skjønn.

betine sagde ...

Ha ha :) Det bragte et smil frem. Hvor skønt!

Billy Hankat sagde ...

Den dejlige dreng:-)

Kamilla sagde ...

Haha, hvor godt.. Han er da hurtig din søn - godt tænkt! :)
Smut forbi min blog og vær med i min give away.. et nyt lappetæppe i rigtig retrostil. :)

restauranter København sagde ...

Super kreativt :)


Karsten
http://restauranter-københavn.dk/