søndag den 1. maj 2011

På Dåse

En hesktisk weekend ligger bag mig, en skøn og helt fantastisk weekend.

Vi har fået nye underboer, hele 5 nye børn flytter ind således kan vi nu i bare et husnummer stille med 28 børnefødder...

Her har været et leben af en anden verden, kronisk trafik af nye og "gamle" børn såddan ca 14 sko har holdt parkeret ved køkkentrappen til og fra ;-)

Jeg har smurt et hav af madder og varmet litervis af varm kakao....

Jeg er flad og glad!


Ville bare lige vise jer at mine gamle olivendåser trods den hektiske weekend har fået nye "kjoler" de var ellers tæt påå en tur i affaldslugen men blev reddet på målstregen af lidt tapet ;-)

Håber du har haft en weekend der på en eller anden måde har fyldt dig med ny energi :-)

KH

9 kommentarer:

Fru Forstad sagde ...

Det lyder som en rigtig dejlig weekend. dine dåser ser brand godt ud, bruger du spraylim?

Alice Schmidt sagde ...

nøj, sikke fint tapet der er kommet på dåserne :-)

tusindfryd sagde ...

Jeg har brare brugt Clæbothyl fra dana lim det er helt fantastisk til papir ;-)

KH

Diktesoph sagde ...

Hvor dekorativt :)

betine (i hælene på en nullergøj) sagde ...

Sådan nogle har jeg også planer om - det er fantastisk som noget potentielt skrald kan blive så fantastisk fint :)

frk.regnbue sagde ...

Fantastisk med så mange børn i en opgang. Vi bor også et sted med rigtig mange børn, det er virkelig skønt:-) Kh Christina

Loppedilla sagde ...

kjempefine! likte ideen:)

Mivsel sagde ...

Hvis jeg nu havde haft et skrivebord tror jeg også der ville stå sådan et par dåser.
Super søde! :)

Johanne Busk Stormoen sagde ...

Arrr nu fortryder jeg helt at jeg smed to fine te dåser ud her i weekenden, de havde bare stået og gloet på mig for længe. Uden fine nye kjoler... øv.!!