tirsdag den 17. maj 2011

Jeg Har En Plan

Ja jeg har en plan og nu skal det SNART være!

Siden jeg så disse bukser hos LINE har jeg gerne villet sy et par på tirsdagskurset.


Stoffet har ligget et stykke tid og ventet på at måsen blev lidt mindre...for de skal bare sidde!


Men først skal jeg have lavet denne lille uldne babyjakke færdig,  i weekenden har jeg fået applikeret og syet foer, så nu mangler jeg lynlås og kantebånd og der får jeg ret meget brug for Lines hjælp!!


Så afsted afsted mod  Rum 11 , Esbern Snarresgade 22 i sykælderen :-)

Jeg ELSKER bare tirsdage.

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Pia sagde ...

misundelse er en grim ting, men jeg ville bare så gerne med på sy kursus, ikke for at lære at sy, men inspirationen og hjælp til tilretning ...
åh, bare det var mig

Rigtig god tirsdag !

ea-o sagde ...

Åh, gad også rigtig gerne sy-tirsdage.

Julie - Fantasium sagde ...

Hvor ser det fint ud. Skøn detalje med applikationen under stroppen.
-Jeg glemmer altid at sy strop i, når jeg syer jakker og må pille op igen, men måske ville jeg huske det, hvis jeg lavede sådan en detalje.
Håber du kommer tørskoet frem til sykælderen og god fornøjelse.

Krudtuglens mor sagde ...

Ha en dejlig tirsdag allerkæreste... jeg arbejder stadig i kristi himmelfartsferie i KBH!

Anne sagde ...

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil sy sådan et par bukser, for de er så fine! Glæder mig til at babyjakken - det ser ud til at blive en fantastisk sag!
Knus fra opgaveskriveren!

Mille sagde ...

Bukserne ser så lækre ud, så det kan jeg godt forstå, at du vil kaste sig over.
Babyjakken ser fantastisk ud og jeg glæder mig til at se den færdig en dag=)

Randi B. Jensen sagde ...

Jeg bliver helt misundelig, når jeg læser om dine tirsdage og også nostalgisk, for jeg mindes min dejlige tid, da jeg gik på et tilskærekursus.
Jeg synes, det er så dejligt at læse om din glæde ved at lære - man skulle jo tro, du bare kan, fordi du er så kreativ - glæder mig til at se den lille jakke færdig :-)

By MARIANNE sagde ...

Jeg vil også ha sy-tirsdage. Hvor er du bare heldig. Nyd,nyd,nyd