lørdag den 28. maj 2011

Hvor Let Kan Det Blive ?

Jeg er jo en Loppe Elsker og cykler gerne et stykke vej for at komme til loppemarked, men tænk i morges foregik det hele bare lige foran min hoveddør !

Lige nede til højre...


Til venstre....


Og lige under mit vindue...


Så bliver det altså ikke lettere at komme på loppemarked :-)


Det blev til et fint gammelt billedlotteri og lidt nye plasticdyr til hobbyskuffen.

 
Kunne heller ikke lige stå for farven på denne dåse....


Hele herligheden er indkøbt for en 20ér DERFOR !

KH

14 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Så bliver det da ikke lettere :-)

Demselv sagde ...

Ahhhhh, sikke en dag - der er annonceret et stort loppemarked i vores lokale hal næste weekend, og det er spejder-marked, det plejer at være rigtig billigt og godt.... Jeg glæder mig, kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været ude og kigge på lopper ;o)

God weekend - Jill :)

Blomsterpigen Katrine sagde ...

Ej, hvor er det`? Det ser bekendt ud, men jeg kan ikke lige komme på navnet...

Mia sagde ...

Ser rigtig hyggeligt ud, fine køb, håber det holdt tørvejr. Her i Thy, blev et grill party, til : klem jer sammen indendørs, men stadigt hyggeligt.

Sysler fra hverdagen sagde ...

Hvor fedt med loppemarked lige udenfor ens dør, det kunne jeg godt tænke mig.

Kram Marlene

polkadotpeticoat sagde ...

So jealous.....what a fun packed place to stroll through!

Anonym sagde ...

Loppemarkeder er fantastiske - og det blir' da vist ikke mere "lokalt" end det;)
Blev helt nostalgisk, da jeg så dit fine billedlotteri - har haft et nøjagtig magen til, da jeg var lille - Ballon-billedet satte lige nogle tanker igang;) Dejlige minder!Tak skal du have!
God aften!

PS: Er ikke anonym med vilje - men blogger smider mig af hver gang jeg skal skrive en kommentar. Hilsen Maj (frk-maj.blogspot.com)

Camsen sagde ...

Du bor da lige overfor mine forældre! (og mit barndomshjem)

Moster Pips sagde ...

Nej for pokker, var det i dag !"*x<@
Der plejer man at kunne finde nogle fede ting,
min mand sidder her ved siden af og smiler ved tanken, om hvor mange penge han/jeg har sparet i dag ;0)
God weekend.

PUK sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Gode fund også!
Kh Puk

Billy Hankat sagde ...

Fine fund, kære:-)

Malene sagde ...

Hvor i verden er vi henne?

tusindfryd sagde ...

Hi hi vi er på Østerbro i Willemoesgade ;-) Gaden holder loppe 2 gange om året skal nok lige annoncere næste gang ;-)

KH

Malene sagde ...

Det er lidt mere end et stenkast fra Hobro, men hyggeligt ser det ud :)