torsdag den 19. maj 2011

Hækle Give Away

Sidst jeg var i Odense var jeg liiige et smut forbi hos TANTE GRØN

Hilse på Tanterne og få suppleret op i Kauni....

Som en rigtig tantegave fik jeg to hæklebøger  af Sidsel Sangild foræret, som jeg rigtig gerne vil forære videre til to af jer kære læsere !



" Blødt til baby" indeholder 11 fine opskrifter på praktiske ting til baby 0-1 år, samt en lille stribet Arigumini.


Varme luffer er jo ALTID godt og tjek lige de seje mælkestbsbukser!


Hvis du ikke lige ligger inde med en baby, kender en der gør eller bare generelt synes at babyer får rigeligt SÅ er der dette hæfte " Hæklede gaver"


 Sidsel Sangild har ave 20 opskrifter hvoraf de fleste kan hækles på en aften og bare kræver et enkelt nøgle garn.


Hvis jeg bare var pæn med hat skulle jeg helt klart have denne her....

De uldne ærmeforlængere er jo oplagt til julegaver og til mig selv selvfølgelig :-)


Du kan deltage med 1 lod ved at skrive en kommentar herunder, jeg trækker 2 vindere. En af baby hæftet og 1 af Gave hæftet.
Vinderne trækkes Søndag den 22 MAj kl ca 16 ;-))

Nyd Dagen

KH

139 kommentarer:

pif paf puf sagde ...

Fantastisk lækker give away som jeg meget gerne vil deltage i! Jeg har selv længe kigget på begge hæfter men har ikke fået dem købt endnu... Jeg vil helst vinde "hæklede gaver", men vil også bliver super glad for "blødt til baby".

Fru Wind sagde ...

Jeg vil så gerne igang med at hækle, så det ville være skønt med en bog til inspiration med masser af opskrifter. Jeg er helt sikkert med i konkurrencen.

Knus Line

Lotte sagde ...

Jeg vil da super gerne vinde de to skønne bøger.

Rikke Dalmose sagde ...

Mig, der lige har kastet mig ud i hæklens kunst, ønsker at vinde de skønne bøger, så kan det jo være jeg kan tage det et niveau op;-)

God vind til alle jer smukke kvinder som deltager.

Pia sagde ...

Jeg vil skynde mig at være med i lodtrækningen om de skønne bøger. Den med gaverne håber jeg på at vinde. ;-)

Katrine Worsøe Kristensen sagde ...

Den er jeg med på! Jeg krydser fingre:)

Thehuset sagde ...

Jeg er også totalt nybegynder udi hæklingens kunst. Alt inspiration modtages med kyshånd.

Skulle jeg blive den heldige vinder, så er mine unger for store til at kaldesbabyer, så jeg er mest interesseret i de hæklede gaver :)

Camilla sagde ...

Sikke nogle skønne gaver.

Anne sagde ...

Ihhh dem vil jeg bare rigtig gerne vinde, kære W :)
Så smider straks et lod i puljen og krydser fingre...

Kh A

Anja - Mosskov Design sagde ...

Ihh jeg vil rigtig gerne vinde baby hækle bogen så jeg kan få lavet noget mere inden den lille kommer i juli :D
Kh Anja

Asli sagde ...

Lækre bøger! Jeg har godt nok lige købt "Blødt til baby", men måske jeg kunne være heldig at vinde "Hæklede gaver" :-)

Irene sagde ...

Jeg er helt sikkert med og krydser alt hvad der kan krydses ;o)

Kh. Irene

Clara Gry sagde ...

Ih, jeg vil gerne vinde én af de fine præmier... Rigtig god weekend!

Johanne Busk Stormoen sagde ...

De ser fine ud, jeg er selvfølgelig med i lodtrækningen. kh Johanne

Line - paddehatten.blogspot.com sagde ...

Smider et lod i puljen og krydser fingre - det ser ud til at være nogle lækre bøger.

Louisa sagde ...

Jeg har for ½ år siden arvet min mormors hækleting, hun strikker kun fra nu af, og sådan en hat tror jeg lige jeg kunne bære.
Så den vil jeg gerne forsøge mig at vinde :)

Maria sagde ...

Vilken fin give away! Jag vill jättegärna vara med!

Anne sagde ...

Jeg vil gerne være med! Elsker krea-bøger:)

Stine sagde ...

Sikke fine hæfter, dem vil jeg meget gerne eje! Jeg er med :)

Katharina Stendys sagde ...

Øjs her vil jeg gerne være med!! :)

Malene sagde ...

Jeg vil rigtig gerne deltage. Kan bruge begge bøger, men foretrækker hæklede gaver bogen.

mostermajas sagde ...

hvor sjovt, præcis de samme bøger stod jeg og kiggede på sidst jeg var hos tanterne, Jeg smider et lod og håber på det bedste

maja

Elisa With Nielsen sagde ...

Lækre bøger. Skynder mig, at lægge en kommentar :)

[hadla] sagde ...

jeg er klar til lidt hækling! :)

rikkeblogg sagde ...

De vil jeg gerne have fingrene i!
Tak for en god blog.

Lappesola sagde ...

Så hyggelig. Jeg vil gjerne ha et lodd.
Hilsen Sol

Anette Henningsen sagde ...

Uha dem vil jeg virkelig gerne vinde. Kan helt sikkert bruge begge to, da vi både er indehaver af en lækker prinsesse baby og dejlige venninder der ville blive lykkelige for en hæklet gave.

Anna Banana Butterhair sagde ...

Må give dig ret i at den hat er for nice. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde gavehæftet, vil jeg helt sikkert prøve at kaste mig ud i sådan et projekt. Hvis det skulle det andet hæfte så kommer der en lille niece og nevø til sommer som kan være prøveklud ;)

Camilla sagde ...

Dejlig give away! Den deltager jeg gerne i!

Randi sagde ...

Uh her vil jeg meget gerne være med!!

Basse Bufas sagde ...

Uha begge bøger står på min ønskeliste og har lige haft fødselsdag, så jeg vil meget gerne vinde en af dem.
Rigtig god weekend
Tina:-)

LillePil sagde ...

Jeg vil meget gerne vinde.. krydser fingre.

KH berit

Laura sagde ...

jeg har faktisk ingen af de to bøger og det er da vist en stor fejl. Håber jeg bliver en af de heldige

kh laura

Mia sagde ...

Juhu! Jeg er på voksenbogen.
TJek mine hæklede kager...
Mia
bellaogbror.blogspot.com

Heebaz sagde ...

Jeg håber, jeg har heldet med mig :)

Mivsel sagde ...

Jeg vil da altid gerne have fingrene i nye opskrifter! :)

Mette sagde ...

De er så skønne, de bøger :-) Mette

From not to hot sagde ...

Heklede gaver, den kunne jeg godt tenke meg :) Jeg vil veldig gjerne være med på denne give-away'en. Forresten, tror du det er vanskelig for en norske å forstå de danske oppskriftene?

Almas mormor sagde ...

At hækle er bare så dejligt, og disse to bøger har jeg haft kig på et stykke tid, så jeg vil meget gerne deltage.

grønn sagde ...

Ser ut som noen flotte bøker! Jeg vil gjerne være med i trekningen!

owlicioussisters sagde ...

Uhh dem ville jeg gerne eje!!
2 lodder til mig tak ;)
Julie

owlicioussisters sagde ...

ha ha 1 lod selvfølgelig ;)

Anonym sagde ...

Jeg vil også gerne deltage :)

krogsgaard45@hotmail.com

Anne F.

LadyZoya sagde ...

Øj begge virker som super bøger men den med hæklede gaver ville sørme være kanon at få ind af døren.. :-) håber heldet er med mig..

Signe (madambruun@gmail.com) sagde ...

I'm in - men har dog allerede "Blødt til baby" :)

Anja sagde ...

jamen jeg er da med, har allerede "blødt til baby", så det ville da være for fedt om man kunne være heldig at vinde den anden.
go´dag
Anja

Anonym sagde ...

Jeg er på den med hatten (gaverne) :-).
didde_louise@hotmail.com

smilehull sagde ...

Jeg savner gode hekleoppskrifter på babyklær, så den boken ser herlig ut! Og oppskrifter på litt stæsj til voksne er ikke dumt det heller... Jeg er med!

Mille sagde ...

Jeg vil gerne være med om at vinde én af de to skønne hækle bøger!

Kh Mille

Brilleting sagde ...

Åh, ja - dem vil jeg rigtig gerne vinde!! LÆKRE bøger!
Ha' en superskøn dag!
Kh. Jane

Lis sagde ...

Skøn give away! Jeg er selvfølgelig med :-D
Kh. Lis

Fríða sagde ...

nöj, hvor ville det være dejligt at vinde sådan en lækker hæklebog.
kh.fra Island
Frida

☆ b r i n k ' ☆ sagde ...

UUUhhhhhhhhadada..... Sådan en vil jeg gerne vinde :-) Er nemlig rigtig gået igang med at lære at hækle lidt forskelligt.
Kh sarahbrink.blogspot.com

Sine sagde ...

Smider et lod i puljen om én af de fine bøger.

Cille sagde ...

Lækre ting - håber jeg er så heldig at vinde :)

Alberte Roses mor sagde ...

Jeg er med på dem begge... selvom min lille nærmer sig de 2, er der jo altid andre jeg kan hækle lidt til;) Hilsen Hanne

Rigmor sagde ...

så flotte bøker. Kanskje best at man prøver seg ? Lykke til med trekning! :)

Trillemus sagde ...

Dejlige bøger begge to så jeg er med.

Kh Mette

Annie sagde ...

Jeg deltager også gerne i lodtrækningen om begge

Hilsen Annie

Diktesoph sagde ...

Jeg vil gerne være med. Jeg har luret i dem og de er så fine altså! :)

SiriR sagde ...

Hvor er de fine begge bøgerne!
Jeg vil gerne være med:)

MALH sagde ...

Jeg vil også være med i lodtrækningen :)

Bedste hilsner
Marie-Louise

Frk. Ranke sagde ...

Vil gerne være med ønsker mig blødt til babyer.

Ulla sagde ...

Det var vist lige noget for en hækleamøbe som mig.

Lone sagde ...

Gavehæklebogen vil jeg rigtigt gerne vinde...

Komadyret sagde ...

Jeg vil gjerne vinne bok ;)

Strikkeglæde sagde ...

De hæfter ser spændende ud - jeg vil da bare så gerne vinde et af dem :-)

Annchen sagde ...

Skønne gevinster!!
Dem ville jeg elske at vinde..;)
Rigtig dejlig forlænget weekend til dig..
KH Anne

Reke sagde ...

Uh, hvor ser dén med de hæklede gaver skøn ud. Den vil jeg meget gerne vinde :D

Keramikeren sagde ...

Jeg prøver også lige lykken, så kunne det være jeg kunne komme videre fra hækle-blomster-stadiet. Er mest til den med gaverne...........

Hanne M sagde ...

Nøj - det ser ud som om der er hyggelige aftner i de bøger!

Heidi / I'm with Leia sagde ...

Så fantastiske præmier - jeg vil gerne vinde den der hedder Blødt til baby - så kan den lille i min mave måske få noget hæklet <3

Marolle sagde ...

jeg vil også gerne være med :) kunne godt tænke mig gave hæftet :)

Debbie sagde ...

Flotte gaver, må jeg sige! Jeg vil rigtig gerne vinde "Hæklede gaver".
God bededagsferie til dig og dine!

Mia sagde ...

Uha, jeg vil supergerne vinde en af de skønne bøger (den ene eller anden?)
KH Mia

Louise sagde ...

Jeg vil også rigtig gerne deltage og ønsker mig babyhæftet, hvis man kan ønske. Kærlig hilsen Louise

Fru Thornholm sagde ...

Ih, jeg vil gerne være med :-)
Kh Stine

flet ogsjov sagde ...

Nu kender jeg faktisk en´der har baby på vej. Hvor kunne det være sjovt om man kunne komme med en hjemmelavet ting. Og ellers er den anden jo heller ikke dårlig ;)

Mette sagde ...

Ej, dem ville jeg gerne vinde! :-) Jeg krydser fingrer!!!!

Naninja sagde ...

Jeg vil også gerne være med, det ser lækker ud.

Kreafab sagde ...

Wow - det er da en give away, der kan sætte denheldige vinder igang. Jeg deltager med glæde. Vil gerne vinde den med de hæklede gaver, da jeg ikke har eller skal ha flere bebser i mit liv. Mvh Louise

Irene sagde ...

Det ser ud til at være nogle lækre bøger. Jeg vil gerne være med :)

Zacho sagde ...

Spændende bøger, så jeg er bestemt også med.

Anonym sagde ...

Ville elske dem begge - I'm in :)

Mvh. Tine (tine_juhl@hotmail.com)

Merete sagde ...

Jeg vil gerne være med:-)

Camilla sagde ...

Dem vil jeg rigtig gerne vinder, så jeg er med

Gimpenisser v/Karen sagde ...

Rigtig spændende bøger, vil da meget gerne vinde en af dem .. så jeg håber på lidt held

Mormorstrik sagde ...

Jeg vil meget gerne være med og krydser fingre.

Dolls and Darlings sagde ...

Sikke nogle flotte bøger! En af dem ville jeg rigtig gerne vinde :-)

Lisbeth sagde ...

JEg vil da også gerne eje en af de bøger :)

Mia sagde ...

Åh hvor fint! Jeg vil mægtig gerne vinde!!
Smil fra Mia

Judith sagde ...

Lægger giveaway. Jeg vil meget gere vinde én af de fine bøger :-)

Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

Pia sagde ...

Sikke en fin give away...og blog du har. Jeg vil MEGET gerne deltage ;O).

Maj♥ sagde ...

Super super lækker give away! Er netop i fulde gang med at producere sommer-gaver til bl.a. vores søde dagplejemor samt en masse familiemedlemmer med fødselsdage i sommerhalvåret, så lidt ekstra inspiration fra en af de to bøger vil jo bare være intet mindre en fantastisk;)Jeg er med;)

€Maj
(line_maj@hotmail.com)

Juliabsn sagde ...

Jeg er med på den ;) Hyggeligt hyggeligt!

Micha sagde ...

helt klart jeg er med, og håber jeg vinder :)
KH Micha

Lise sagde ...

Jeg skal også helt klart prøve min vinderchancer her.

betine sagde ...

Ai... jeg vil gerne være med. Krydser fingre (meget!)

Sandie sagde ...

Nøj dem vil jeg gerne vinde! :D
(Helst hæklede gaver)

Anonym sagde ...

Uhhhhh - den vil jeg rigtig gerne vinde. Har lige nøjagtigt i går hentet Blødt til baby på biblioteket og er skrevet op til Hæklede gaver.
:-) Lone

Tina Pedersen sagde ...

Jeg vil da bestemt også gerne deltage - har faktisk lige stået og overvejet at købe "hæklede gaver" idag.

Barbara sagde ...

Ih hvor sødt af dem sådan at forære dig de bøger -og af dig for at give dem videre. Jeg vil krydse fingre for at blive den heldige

Hanne, Randers sagde ...

Kom lige forbi for at se, hvilke spændende ting du arbejder med for tiden. Skøn jakke du har fået syet. Vil gerne deltage i lodtrækningen om Hæklede gaver.

Malene sagde ...

Uh, jeg vil så gerne hækle sådan nogle håndledsvarmere. Jeg vil rigtig gerne være med.
Kh. Malene

ulla sagde ...

Jamen, bliver da nødt til at vinde her...Otto vil jo se endnu mere lækker ud i de hæklede bukser. Det kan du jo nok se ikk??!!! MÅ. VINDE. TAK.

inga sagde ...

Thank you for the chance at your fabulous candy.
http://inga2010.blogspot.com/

Line sagde ...

nøj, de ser lækre ud og jeg tror liiiige det er noget for mig som elsker at hækle men aldrig ved hvad jeg skal hækle (og heller ikke er så god til det - endnu:-)) Knus Line

Kristin sagde ...

Hvor er de lækre. Krydser fingre for at en af dem lander i min postkasse.

mette sagde ...

jeg må altså også være med. Altid godt med nye ideer til hæklenålen :-)

Gitte sagde ...

Jeg vil gerne vinde. Så kan jeg enten hækle gaver til min datter eller mig selv.

Therese sagde ...

Hej!

Hittade precis din blog. Jättefin!

Och jag vill förstås gärna delta!


Hälsningar från Sverige

Villa Ko sagde ...

Håber på den med gaverne... Jeg skal nemlig ikke have flere babyer :-)
Venlige hilsner fra Jette / Villa Ko

Hæklemama sagde ...

Vi har masser af småfolk i familien så Blødt til baby, som jeg har haft kig på et stykke tid nu, ville være perfekt og hæklede gaver..... ja begge skønne bøger, som jeg ville blive himmelhenrykt for at blive ejer af. :-)

Lea sagde ...

sikke en dejlig give away du har skaffet!Jeg vil meget gerne vil være med!

misspurple sagde ...

Den her er jeg med på. Jeg elsker at hækle, det er ren terapi i en fortravlet hverdag... God Bededag!

Tvilum sagde ...

Lige bøger efter mit hovede. Der kan tilbringes oceaner af tid med en af disse, så jeg deltager gerne.

Ann sagde ...

Jeg er all in, jeg har for ikke så længe siden kastet mig over hæklingens kunst og er i fuld gang med det fineste granny tæppe efter dine forskrifter...så bagefter ville det jo være dejligt med lidt ny inspiration fra en af de skønne bøger! Jeg er på dem begge...Ann

Louise sagde ...

Det er de fedeste bøger - vil meget gerne være med med et lod.

God bededag til dig!

/Louise

Kristiane sagde ...

uhhh... vil super gerne deltage!! Elsker at hækle, ¨så det ville være super lækkert at vinde et af disse hæfter.

Pernille sagde ...

Jeg vil også super gerne være med :) Håber at vinde Hæklede gaver, jeg har nemlig ingen baby! MVH Pernille - pescno.blogspot.com

Hjortebjerg sagde ...

Uuuuh, babybogen ville jeg rigtig gerne have fingrene i, inden bebse kommer til verden til august! Sikke nogle søde tanter, og søde dig at du sådan forærer videre:-)

*lume* sagde ...

Ih jeg er med ;0) Mvh Dorthe

Christina sagde ...

uh, jeg vil meget gerne være med- og drømmer om "Gavehæftet". ;)

Kh Christina

Anonym sagde ...

Jeg vil veldig gerne vinde en herlig strikkebog!! Er innom tanterne tit, da det er min favorittbutikk i Odense!!

Min mail: broald@hotmail.com

KH Birgitte

Anonym sagde ...

Sikke skønne bøger, jeg vil rigtig gerne deltage :-)
Mvh Anne
annejung@live.dk

ulla isaksen sagde ...

det er gode bøger dem vil jeg meget gerne vinde

Bebe sagde ...

Ihh det ville passe perfekt med en hæklebog for en nybegynder som mig - begge ser superfine ud! God weekend!

Tusinde Tanker sagde ...

Ihh, lækker GiveAway. Den er jeg gerne med på. Krydser mine små tykke fingre :-)

Julia sagde ...

Sikke nogle fine bøger. Har en lille babyfis, så ville vildt gerne vinde "Blødt til baby"

Held & lykke til alle og mig :O)

Blomsterpigen Katrine sagde ...

Jaaa.. det vil jeg gerne være med til :)
Lod til mig tak.

sewhappy sagde ...

Halløjsa, det var lige nogle hækleopskrifter for mig. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen. Krydser hæklenålene.

Lene, TingOgTanker sagde ...

Jeg vil frygtelig gerne være med i den her give away....skønne bøger!

Lene

Cami sagde ...

Sikke en skøn give-away! Jeg vil super gerne vinde en af de to bøger.

Kh Camilla

Likis strikk sagde ...

Jeg vil gjerne vinne ;)

Linn

Kirsten Krat sagde ...

Jeg ville da frygtelig gerne vinde en af de to hæklebøger, er ikke så øvet i at hækle men det kunne jeg jo blive.

Mette sagde ...

Dejlig blog du har!
Tænk hvis jeg var så heldig at vinde "Hæklede gaver".

Christine sagde ...

Jubii - tænk hvis man vandt :) Man bliver bare lidt slukøret når man ser at 136 andre også godt kunne tænke sig at vinde :)

Jannie sagde ...

Åh, de bøger står så højt på min ønskeseddel!

Sanni sagde ...

Den der Blødt til Baby...
Åh, den vil jeg gerne vinde!