søndag den 22. maj 2011

En Garnet Affaire....

En har 40 par sko men kun to fødder.

En har 40 hatte men kun et hoved.

Jeg har vel godt og vel 40 kg garn men kun to hænder at strikke med....

Derfor har jeg sorteret ud !!

Sløjfet et par laaaangt ude i fremtiden strikke/hækleprojekter !

Måske en af mine darlings kunne blive en af dine?


Nr.1 430 g uld i mellemtykkelse (pind 4)  80 kr SOLGT


Nr. 2 Den klassiske Kauni, 100% uld der skifter farve, ialt 1150 g ,250 kr SOLGT


Nr. 3 Blandet Noro garn, japansk håndspundet og håndfarvet uld/silke, uld og en enkelt sock rest ialt 380 g , 140kr. SOLGT


Nr. 4 Tre dukker i ren uld ( Ruzicka) ialt 150 g, 90 kr SOLGT


Nr 5 Fire store dukker i ren uld ialt 350 g , 100 kr


Nr. 6 En blanding af forskellige farver garn til ex et hækletæppe alle i ren uld, 500g,  150 kr


Nr. 7 Den flippede, håndspundet og håndfarvet økologisk uld fra Holland den blå og lilla er svt. den gule dukke. ialt 300g , 100 kr SOLGT


Nr. 8  En meget fin garn til pinde 2,5-3 fra Karen Noe, batikfarvet i orange gylden gul, 50%uld 50% Silke ialt 100g ( altså nok til en babyvest/trøje, 80 kr SOLGT


Nr. 9 En meget smuk batikfarvet merceriseret bomuld i pink/rosa/lavendel/Lilla ialt 100g, pinde 2,5-3 giver en utolig fin lille babyvest i smukt farvespil. 40 kr  SOLGT


Nr 10 400 g babyuld, her er til flere babyveste tørlæder eller et tæppe?  100 kr  SOLGT


Nr. 11 Eller skal det måske være mohair? Super "sorbet" ;-) ialt 100g  ,50 kr


Nr. 12 Til slut en "tyk" blanding. 100% uld, perfekt til hatte, tæpper, vanter ( ja ja det bliver jo vinter engang igen ;.-)) Men ellers er det også helt perfekt til fingerstrik og hestemanker! Ialt 1000g plus, 200 kr. SOLGT

Skulle der være en darling eller to du lige står og mangler kan du maile mig på dukkemagersken@yahoo.dk porto kommer oveni alt efter vægt, med b-porto kan det vist godt svare sig ;-)

Nyd Aftenen

KH

5 kommentarer:

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

nr. 3 og 9 vil jeg gerne "overtage" :) - sender dig lige en mail....

RikkeBo sagde ...

Hej
Jeg vil gerne købe Kauni Garnet og har sendt dig en mail..
God Søndag Aften / RikkeBo

Billy Hankat sagde ...

Aj, pokkers, der er ellers noget tykt gråt i nr. 12, der ligner det jeg lige mangler:-s

Rud sagde ...

Kender en jeg tror der godt kunne være interesseret i noget garn, så dit link er sendt videre :)

Rud
København restauranter
http://københavnrestauranter.dk/

Kreativhobby.dk sagde ...

Dejligt garn...:-)