fredag den 6. maj 2011

Der Pakkes Til Pakhustur

I morgen tidlig stiger jeg på toget mod Fyn.

Odense-København tur retur på en Orange.

Jeg tror næppe jeg bliver den eneste blogger om bord...

Ved i al fald at Line har billet til samme vogn, måske vi kan få en til at bytte plads så vi kan sludre rejsetiden væk ?

Vi vil være på vej mod PAKHUS 16 til det store forårsmarked!



Jeg glæder mig utrolig meget til at se hvad i allehar frembragt, en stand jeg SKAL se er WERKPLATZ lavet af ANNE og ANNE håber der er et af disse tørklæder tilbage når jeg når frem!


CHRISTINA/KRUDTUGLENSMOR er også en af dem jeg bare SKAL se, savner hende nemlig!!

Glæder mig rigtig meget til at nærstudere hendes pusletasker bare fordi jeg elsker hendes farvespil, virkelig en skam jeg ikke pt har brug for såddan en!

Men så kaster jeg mig da bare over nogle af hendes andre lækkerier ;-)


Glæder mig også til at bladre i RIKKES/KARLAS FORBINDELSE mange skønne kjoler og satser kraftigt på for en gangs skyld at have heldet med mig i en Give Away...så Strudel denne Give Away må du altså lige springe vinder pladsen over på ;-))


OG så glæder jeg mig da bare til at blive inspireret og overrasket over alt det skønne i har "tryllet" frem ( knoklet med).

Bliver hentet på banegården af søde KAREN vi skal lige en tur forbi Tante Grøn, så på marked og så forhåbentlig lige på barseslsvisit hos CHRISTINA/RAPPEDIKKE

Godt manden er på vagt, ungerne hos moster og jeg har frie hænder i 14 timer i selskab med en masse søde og skønne tøser.

GLÆDER MIG HELT VILDT!

Du kan læse om PAKHUS 16 lige HER

Ses Vi??

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Maiken sagde ...

Ehj, det lyder som en rigtig skøn lørdagstur! Håber selv på at komme derned om søndagen. :)

Kreafab sagde ...

Åhh min misundelse vil ingen ende tage. Det lyder som den helt perfekte dag uden mand og børn! Mvh Louise

Heidi / I'm with Leia sagde ...

Vi ses! Er også meget spændt på at se alle lækkerier.

Måske vi er på samme tog - 08:50 fra hovedbanen?

Synne sagde ...

Det er fantastisk at se de mange fine ting.


Glæd dig :).

ea-o sagde ...

Hej, jeg er vist med samme tog så måske mødes vi. Jeg er hende i den quiltede jakke :-) (syet hos Line - selvfølgelig)

Henny sagde ...

Jeg har været der i dag. Og jeg kan godt sige dig, at du har noget at glæde dig til. Skøn stemning og en masse lækre ting. Og jeg kom heller ikke tomhændt hjem derfra :-)

Annchen sagde ...

Det lyder som den dejligste tur..:)
Og ja - der er mange lækre ting (og søde bloggere) man helst ikke vil gå glip af..
Her driller kroppen - men jeg krydser for at kunne overskue 2 timer i bilen hver vej;)
KH og go' fornøjelse hvis ikke vi ses..

Malene sagde ...

Rigtig god tur Wenche. Jeg har været afsted i dag og må tilbage søndag igen. Der er så mange fine ting.
Desværre kan jeg fortælle dig, at jeg var så heldig at købe det sidste af de fine Werkplatz-tørklæder. Jeg kan godt forstå du har forelsket dig i det, for det er virkelig fint og lækkert.
Men mon ikke du finder noget andet lækkert? Det er jeg sikker på. RIgtig god tur til dig.
Kh. Malene

Billy Hankat sagde ...

Rigtig god tur, kære. Glæder mig til at se billeder derfra:-)