fredag den 27. maj 2011

Der Er En Gang

Vi har en af disse laaaaange gange fra de "fine" stuer ud til køkkenet ,stakkels køkkenpige der i starten af 1900 tallet har travet frem og tilbage når klokkerne bimlede efter hende...

Gangen er helt uden vinduer og det eneste lys der når den kommer fra soveværelse og badeværelset når dørene ellers er åbne.

Vi har en lille drøm om en skønne dag at åbne hele væggen op og få en 10 meter lang altan på ydersiden OG en masse dejligt lys ind i gangen...



Indtil da må vi se at få det bedste ud af dette noget mørke rum.

Jeg har hygget mig med en gang neonpink maskingtape og sammen med svigermors gamle orange lamper fra 70érne er der om ikke andet skabt noget farvespil i rummet.



Jeg har planer....men må vist tage dem step by step og liste dem ind af bagdøren.... :-)

Nyd Dagen

KH

17 kommentarer:

Natanja - Frøken Simony sagde ...

Det kalder jeg og holde den røde tråd :)

Line sagde ...

wow, det er fint og laaaaangt!

Anne sagde ...

Stor forbedring i forhold til jeg sidst så det. Ser godt ud :)
Og planerne glæder jeg mig til at se, de må bare luskes ind på manden ;)

Kh og god weekend

Kreativista i Boligrum sagde ...

EJ sikke en fantastisk gang. Den har i hvert fald sin charme, og ikke mindst med neon og Flowerpot!

By MARIANNE sagde ...

Kanon løsning - ser bare super godt ud

irene sagde ...

Lycke till, och ha en bra dag!

Klem Irene

Mille sagde ...

Det ser rigtig fedt ud=)

Kh

Billy Hankat sagde ...

Det ser sgu fedt ud:-)
Knus K

Losarinas mor sagde ...

Det ser faktisk ret godt ud :-)

Husmoder sagde ...

Se det der, det er en god idé! Vi har også sådan en gang, og den er bare så rodet. Sådan en "rød tråd" ville binde den sammen..

Anonym sagde ...

Jeg kommer til at tænke på første gang, jeg som barn besøgte min mors faster i København, hun boede i sådan en herskabslejlighed, hvor der bare var alngt fra køkken til stue og det var en meget mørk gang.
For nogle år siden flyttede min datter til København og kom til at bo i sådan en lejlighed på Østerbrogade, de var 7 piger og delte køkken og bad, det var en pragtfuld lejlighed flot gjort i stand og der var åben mellem køkken og gang, hvilket fik lys ind i gangen.
Jeg prøver lige at sende som anonym, da jeg ikke kan få min google-konti til at virke.
Kh Randi

tusindfryd sagde ...

Tak ;-)

Når gæsterne spørger hvor køkkenet er kan jeg jo bare bede dem følje den pinke tråd ;-)
Et luksusproblem i store lejligheder...

Kh

polkadotpeticoat sagde ...

How cool is that .......

Ninette sagde ...

sikken god idé! Hvor bliver den flot, jeres gang

Blomsterpigen Katrine sagde ...

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW DET SER LÆKKERT UD!!!!

vidunderlige univers sagde ...

fed gang.. det der tape er der flere der taler om.. Hvor kan det købes?? randers er vist ik med på moden endnu.. har prøvet..
KH Iben

tusindfryd sagde ...

Tak allesammen ja må se hvad den gang udvikler sig til ;-)

Iben hvis du ikke kan finde det i byen gå online masking tape, ved frk Nø og Tantegrøn i Odense har masser af tape ;-)

KH