mandag den 9. maj 2011

Blandt Cowboydere....

Såddan en mandag morgen kan man godt være lidt træt...

Weekenden har budt på meget positivt for både krop og sjæl, vækkeuret har holdt pause, dynerne lunet længere end normalt, tidsfrister inaktiveret, afslapning og lystbetonet adfærd domineret.

Trætheden skyldes vel at man nu godt ved at der er ting der SKAL gøres og NÅS!!

Jeg skal for alvor give den GAS de næste uger for jeg er "bagud", såddan en familie kan stikke kæppe i hjulet uden varsel...



Så er det jeg gerne lige vil vise jer dette billede...min søns tomatplante i hans sydvente vindue, her vokser tomaterne blandt cowboydere , håndjern, snittepinde, til og fra vanding , børneleg og børnepilleri...

De minder mig bare om at HVOR DER ER VILJE ER DER VEJ!

Nyd Dagen

KH

3 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Nemlig ! Hvor der er vilje er der vej !
God ord på en Mandag :-)
Tænk at pulkke tomater i egen vindueskarm..

Pernille på 1. sagde ...

De er så fine de cowboys jeg så dem da jeg var inde hos frøken NØ og jeg købte dem ikke, men jeg tror lige de skal sendes her til Fyns land :=)

Wilhelmine sagde ...

Så søte Cowboyer. ha en fin uke.