lørdag den 23. april 2011

Viola

På en smuk solskinsdag i påskeferien får i lige Frøken Viola at se.


Her sidder hun i  sit undertøj og nyder et par solstråler.


Nu hvor sommeren nærmer sig har viola udover en kortærmet buseronne og et par bloomers fået sig en rigtig sommerkjole.


Kanten er blevet fint pyntet med bølget bånd.


Det blonde krøllede hår har vi samlet i frikadeller, men det kan også løsnes og flettes men det lader vi være op til dukkemoderen.


Viola er rejst og fremme i sit nye hjem hvor hun er blevet taget imod med åbne arme, det er netop det som gør det hele værd :-)


Nu vil jeg tage mit pigebarn og cykle ud i solskinnet det ser nemlig ud til at hun også endelig har fået tøj på!

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Lotte Hønholt sagde ...

Det lyder som en dejlig tur I vil kommer på........Knus L

10na sagde ...

Hvor er hun skøn, du er helt fantastisk til det der med dine dukker. Må jeg spørge til prisen, på en dukke. Da jeg overvejer om jeg ikke skal forære mig selv en, nu hvor vores tøser ikke leger med dukker mere ;o)KH 10na

tusindfryd sagde ...

Kære 10na

Tusind tak for din søde kommentar :-)

Lige pt har jeg lukket for bestillinger da jeg er booket ud for hele 2011 og at begynde at tage hul på et nyt år kan jeg ikke rigtig "finde ud af" ;-)

KH

Heidi sagde ...

she is so adorable...Have a Happy Easter!

Squirrelhaus sagde ...

I love her!!!
Have a Blessed Easter!
Chris :o)

vidunderlige univers sagde ...

Uhh hende Viola er fin.. :=)

betine sagde ...

Hvor ER hun sød!

Tina sagde ...

Det krusede, lyse hår er da slet ikke til at stå for!!
Jeg bliver heller aldrig for gammel til dine dukker, Wenche:)
K.h. Tina

Maiken sagde ...

Viola har i mange år været et af mine absolut yndlingsnavne, og dukke-Viola er da heller ikke til at stå for. :)

Hilsen fra Norge sagde ...

For en fantastisk blogg! Takk for all inspirasjon, søte deg. Nå skal jeg igang med min egen "Viola". Gleder meg til å lese boken din :)

Når kommer den ut?