lørdag den 30. april 2011

Tre Tuscher Senere...

Som i kan se har jeg rigtig hygget mig...


De tre nederste forsatsvinduer i stuen har undergået en forvandling fra nypudset til fuldstændig tilskriblet...


Det tog mig "lidt" mere end 5 minutter, jeg havde tungen lige i munden og høj musik på anlægget...


Min mand passerede et par gange...uden kommentar...


Naboerne har vist også tænk deres??


Sjældent er jeg så fordybet SÅ længe af gangen....


Tjek lige hvor seje skygge vi har fået i vindueskarmen.


Jeg har lyst til at fortsætte på vinduerne i soveværelset men mangler lige en "tilladelse"..


Tuschen kan let fjernes med vinduesrens når den er tør, umiddelbart kan den viskes af med en finger hvis der skulle være en streg man fortryder ;-))


Jeg har brugt lige knap 3 stk og har du også lyst til at overskrible dine vinduer skal du have fat i enten en UNI Posca eller en GP marker, begge til glas og porcelæn.


Når solen står på  det svært at få gode billeder, her til aften ser d hele meget vildere ud !!


Ønsker dig en dejlig dag.

KH

35 kommentarer:

Onkel Anne sagde ...

WOW!!!!!
har mange indtryk men få ord, for hvor er det fedt! Hvordan fandt du på mønstrene?

Lærke sagde ...

Hvor er det smuk :-)

Karina sagde ...

Eventyrligt!

KH

Line sagde ...

Damn, det flot W!!!

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Hold da kæft (ja, det skriver jeg, for det er det jeg tænker), hvor er det skide flot og det ser bare hyggeligt ud.
Det er virkelig en god ide du har fået der Wenche - ved ikke om jeg har mod på at prøve ideen, måske bare på et lille bitte stykke glas :)

Lene sagde ...

øj hvor er det smukt. Du er virkelig dygtig og det er en fryd at besøge din blog. Tænker at jeg kunne tegne et par katte på mine vinduer, men det kræver nok mega gode overtalelses-evner, da manden ikke kan se det fede i den slags kreative udfoldelser...hmmm. Knus fra Lene

Losarinas mor sagde ...

Sejt !!!

Anne sagde ...

Wauw Wenche! Du er altså virkelig dygtig til at tegne:)

Diktesoph sagde ...

Det ser super fedt ud! Og hvor er det bare super-kreativt det mønster der!
Jeg er sikker på at du nok skal få lov at gøre det i soveværelset også :)

Frk. Nielsen :o) sagde ...

Hvor ser det fint ud :o)

tusindfryd sagde ...

Tusind tak skal i have ;-) hmmm jeg gjorde det første gang uden at få lov...og faktisk har jeg fået positivt svar nu sååå jo måske det kommer til at ske i soveværelset også ;-)
Mønstret er bare såddan det jeg lige havde i hovedet da jeg stod der med tuschen....ren fantasi såå spring i endelig ud i det , det tager om sig under processen ;-))

KH

Billy Hankat sagde ...

Det er vildt flot. Knus K

Anita sagde ...

Hvor er det smukt og inspirerende!
TAK!!

Lotten sagde ...

Woaw! Såå fint det blev! Nu blev jag jättesugen på att rita på våra fönster.... jag har ett perfekt fönster på landet som jag kanske skall testa detta på.

Anette sagde ...

Supergod ide og s.. flot! Kopieres når engang....

Kisser Laptern sagde ...

Yes, idé til punkteret termorude på vores matrikel.

Tak og god dag!!!

10na sagde ...

Fantastisk. Eventyrligt smukt og super god ide`.
Fortsat god weekend. Kh 10na

Anne Sofie sagde ...

Super cool!

Frk. Ranke sagde ...

ja det er vidst sagt, men hold nu op hvor er det fint. vildt inspirende...

louise

Karin Grøn sagde ...

Sikke en herlig og yndig ide- det er virkeligt sjovt- jeg har et badeværelsesvindue som jeg tror det skal prøve spå.

Pi Andrea sagde ...

Wauw... :o)

Ninette sagde ...

Hvor blev det fint! sikken god idé

unikarina sagde ...

Hold fast hvor er det cool. Så fantastisk kreativt - så fyldt med detaljer. Skyggerne er en ekstra dimension i alt det skønne...

Malene sagde ...

WOW -det er fantastisk!!

Tina sagde ...

Sikke dog en skøn idé :) Det skulle jeg da have gjort da jeg boede ud mod gaden før!

Gårdejerinden sagde ...

Kan kun tilslutte mig koret og sige WAUW!!!! :0)

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Wauw, hvor ser det bare helt vildt fantastisk og hyggeligt ud!!!
Ja, og vildt fede skygger :)
Kh Tina

Heidi Clara sagde ...

Hvor ser det bare vildt cool ud :o) Sejt at du har fantasien til bare at tegne løs og ende med sådan et resultat :o)

Rikke sagde ...

Dét der er sgu da spass!! En rigtig Original!!

Una sagde ...

Dine vinduer er helt fantastiske!

Annchen sagde ...

Hvor er det fint Wenche!!
Du ved jo jeg elsker din streg - og her får den da virkelig lov at udfolde sig;)
Måske en idé til børne-vinduet herhjemme (som bare er stort og firkantet og kedeligt;)
Ha' en dejlig aften...
Knus Anne

Janni Blank Wedderkopp sagde ...

Super flotte vinduer, god idé og lækker effekt med skyggerne i vindueskarmen

Tina - FRK Gadekjær sagde ...

det er da for fedt, måske jeg skulle begive mig ud i noget lignende på vores skråvinduer, tror der kunne komme et fedt skyggespil ud af det. Den skal der vist lige tygges på :-)

Senette sagde ...

Det er satme genialt!

Er vild med din blog :D

malu sagde ...

Helt utrolig nydelig :o)
Første gang jeg er på besøk,
men HIT VIL JEG TILBAKE.

Ha en fin dag :o)