tirsdag den 26. april 2011

Om Tirsdagen...

Om tirsdagen ved man da hvor man har mig ;-))

Altså fra 10-13...der pusler jeg nemlig rundt i kælderen Westend 20 på Vesterbro på mit skønne SYKURSUS



Seneste høst er denne anorak jeg har lavet til min søn på 6 år, der er jo lidt hensyn at tage, den skal være blå, praktisk, sej, kunne rumme et utal af sten og pinde, være let at tage af og på let og hurtig at tørre og her til årstiden skal den kunne lune uden at være for varm....


En stjerne på lommen og så var vi ligesom enige om at den var ret sej ;-)


God stor åbning til hovedet så den ikke er "træls" at tage af og på.


Et par meget store lommer til alt det han ikke bare kan lade ligge der på sin vej..de er dog syet til lidt midt på så de ikke kommer til at hænge.


Raglanærmer synes jeg bare generelt gør overdele skønne at have på.


Hætten har fået foer, men det er rent til pynt, resten af anorakken er syet i et lag mørkeblå mellemkraftig denim.


Og såddan ser hele herligheden så ud ;-)

Mønstret jeg selv har bikset sammen har fået en kærlig hånd af LINE der var lige noget der skulle gøre anderledes næste gang...
MEN den passer!!!

NYD TIRSDAGEN

KH

23 kommentarer:

Sine sagde ...

Wauw den er flot

vidunderlige univers sagde ...

Lækkerier er der altid at finde på din blog.. derfor skal du have en AWARD.. Find ind på min blog og læs videre.. KH Iben

Anne sagde ...

Hvor er den bare blevet flot!!! Er godt nok imponeret, og så med hjemmestrikket mønster. :)

Håber I har haft en vidunderlig påske.

Kh Anne

Line - paddehatten.blogspot.com sagde ...

Den er da blevet rigtig god :)

Lene sagde ...

du er bare for sig og jeg er vild med stjernen

Kreativista i Boligrum sagde ...

COOL - sikke evner!

Ulla V. sagde ...

Og hvor er du bare god. Sikke en dejlig anorak - jeg ELSKER anorakker og din søn kan da kun gøre det samme. :))

Og så er jeg er vild med detaljerne...

Squirrelhaus sagde ...

Really cute, you are so talented!!
Chris :o)

Sara sagde ...

Den er vildt flot! - Og super sej... :)

PerZille sagde ...

SÅ skøn!!! Kan godt lige se den for mig i en pigeudgave også :-)

Linsens sagde ...

Hvor er den flot. Det er super god reklame for Lines sykursus, hvor får jeg da lyst til at melde.

Diktesoph sagde ...

Hvor er den flot! Sejt gået :)

10na sagde ...

Er der noget du ikke kan ?? ;o) Den er SUPER SEJ.
Sikker på der er et marked for den type overtøj.
KH 10na

Demselv sagde ...

Wouw sikken en jakke, den må helt sikkert falde i god jord hos knægten :o)
Rigtig fine detaljer.
De store lommer bliver et hit, her skal vi også passe på tøj med lommer, når der vaskes. Mon ikke også det er tegn på god fantasi, de ser en helt masse i det de støder på, på deres vej... sådan har jeg valgt at tolke det :o)

Groovymama sagde ...

Hvor er den bare blevet flot!! Stjerner er altid et hit, altid!! Virkelig wow.

kram

tusindfryd sagde ...

Tusind tak alle sammen ;-) Sikke en fantastisk overraskelse at komme hjem til får helt røde kinder...

KH

Gitte sagde ...

Hvor er den flot, jeg elsker de mange fine detaljer

Losarinas mor sagde ...

Og den ER sej :-)

Billy Hankat sagde ...

Den er bare blevet helt fantastisk lækker! Knus K

Marit sagde ...

Så super anorakk. Tøff!

unikarina sagde ...

Super sej og lækker anorak. Det er nogle skønne ting, som du får syet til dine børn...

Maiken sagde ...

Gule detaljer, demin, stjerner og prikker holder max! Jakken er super fin. :)

Westmose sagde ...

Hold op den er lækker....din dreng må da elske den anorak :-) Knus