onsdag den 6. april 2011

Nye Udfordringer

At sy tøj i børnestørelse 6-8 år føles for mig næsten som at skulle sy 3 meter lange gardiner, er jo så vandt til at sidde og sy til dukkerne str. 35-50 cm!

Men ok med en dygtig lærer og god støtte er jeg kommet super godt ud af mine projekter OG er blevet noget mere modig!!

På mit sykursus hos MARAPYTTA er jeg lige nu ved at klippe NYE mønstre!

Min søn skal have bukser og jakke, det havde jeg altså aldrig troet jeg skulle komme til at sy selv.


Han er 6 år og det er ved at gå op for mig at han skal have noget tøj der er mere "sejt"!

Jeg har fundet dette småternede stof i uld/polyester som minder mig utrolig meget om min onkels bagerbukser fra min barndom...nå men altså der kal laves bukser og lommerne skal fores med dette lidt specielle stykke Liberty stof, jeg elsker de lidt skæve designs :-)

Meeeen så er det jo at jeg ikke kan lade være med at tænke om han måske også skal have en jakke i de seje tern?? Med sorte ribkanter?


Mit tirsdags sykursus er simpelthen det bedste jeg har gjort for mig selv det er mit frirum og jeg nyder det og hold op hvor det er en positiv spiral  for mig !
Hvis du har lyst til at komme på multiworkshop i lines kælder kan du læse lige HER jeg synes det er super at man kan vælge at lave lige det man har mod på og lyst til!

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Blomsterpigen sagde ...

Sejt.. Glæder mig til at se, hvad du får bikset sammen. Ja, jeg har også kun hørt godt om hendes sykurser! Enjoy :)

Knus

Billy Hankat sagde ...

Hej søde. Er stadigvæk lidt høj ovenpå igår - du har helt ret - det er et skønt frirum. Knus K

Uddabella sagde ...

Hvor er du modig! Det skal nok bli flot, det er noget dejligt stof du har fundet frem til. Hvis jeg må friste lidt er der en give away på min side du er velkommen til at deltage i. Der er kun 2 tilmeldte så lidt opbakning ville være fedt!
Kh Uddabella

June sagde ...

Ja da! Han skal da også have en ternet jakke....vil også være supercool til et par jeans og en skjorte :-)

Lis sagde ...

Der skal da også en jakke i tern til. Med hvide bukser og hvid eller sort t-shirt under bliver han da bare så flot

Men glæder mig til at se hvad du får lavet.

Kh. Lis

Heidi sagde ...

I love the people fabric!!