fredag den 1. april 2011

Nye Skiver

Jeg var lige dobbelt heldig i går....

LEA/ FRK. NØ kom til kaffe og havde tilfældigvis lige fået de nye skiver fra R.E.L. i biksen..

så udover hygge og snak kunne jeg også lige nyde synet af nyt papir ,som har været længe ventet !

Suk Og Støn


Disse her er en af mine favoritter!


Disse her skriger jo Girlie.....


Den blå /grå med stjernerne er den anden favorit og den må jeg bestemt have flere skiver af!


Og den gule!!


Tjaaa papir kan man vel aldrig helt få nok af eller hvad??

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Blomsterpigen sagde ...

Eeeeeeej hvor er det fint!! Men kan du ikke lige hjælpe mig? Hvad bruger I alt det papir til? Jeg skal have idéer :)

Knus

tusindfryd sagde ...

Svært spørgsmål!! Hvad bruger jeg det ikke til??? Indpakning, baggrund på bloggen, papirsklip, æsker , sætterkasser baggrund på knapper der er monteret, foldede stjerner se evt min DIY. Jeg har lige aktiveret et link under R.E.L. her kan du også se hvad det kan bruges til, ex fold din egen lampe Laminer det og brug det som kontorunderlag mulighederne er uendelige, god jagt.

KH

søslerier sagde ...

fine fine fine....

Anne sagde ...

Jamen altså.. Så skal jeg jo ud at købe mere til at have liggende ;)
Hvornår får jeg mon anskaffet kasser til at beklæde??

Anja sagde ...

åh ja, har 10 ruller liggende (og det er din skyld ;o)) af det der skønne papir, kunne være jeg skulle folde mig et par stjerner, som kan sprede glæde blandt familie og venner.
go solskins dag
kh. Anja

Blomsterpigen sagde ...

Ih, tak for dit fine svar :) Så må jeg jo bare komme igang, kan jeg godt se :)