søndag den 10. april 2011

Nye Ønsker

Det lader til at vi langt om længe er "sluppet af med" en lille lidt for hvid missekat feber kaldet Kitty!

Istedet har vi dog fået en ny....

Diddl feberen!



Den raser med fuld kraft og med lillepigens 8 års fødselsdag i Maj er der nye ønsker der skal opfyldes ;-)

Men så var det jeg tænkte....er der mon nogen derude der er de lykkelige ejere af en overstået Diddl feber?

Har en større pige der gerne vil bytte samlingen til lommepenge til nye ønsker?

I så fald er jeg meget ineresseret ;-)

mail : dukkemagersken@yahoo.dk

Nyd SOLSKINSDAGEN !!

KH

15 kommentarer:

HelleJescika sagde ...

Her raser den stadig hos Asta der bliver 13 år til maj. Men prøv Trendsales.

Losarinas mor sagde ...

Nej desværre ikke, men kan huske den feber fra datteren..Suk, synes den er så grim ! Ja, undskyld :-)

Jane sagde ...

Uhh, jeg tror vi har en del liggende, hører lige storepigen ;O)

Trillemus sagde ...

Hej. Jeg tror også at min datter har en MASSE liggende. Både mapper, masser af blokke ca 11 stk- nogle med duft !! :-), poser i forskellige størrelser og et ringbind. Hvis du er interesseret kan du sende mig en mail på mette1530@gmail.com

Kh Mette

Xo Ein Ding sagde ...

Hah, jeg fik Diddl grej af min forhenværende arbejdsplads, da jeg forlod dem for at læse videre. Det var godt nok i kommunen med en gennemsnitlig alder på godt 40, men hvad pokker er det da for en gave at smide efter en dengang 26årig. Jeg smed det ud i en fart - ellers havde det været på vej til dig uden den mindste betænkningstid :)

Trillemus sagde ...

Der er forresten også en pung og en taske..... send en mail hvis du er interesseret.

Kh Mette.

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Min dreng, der nu er 13, elskede Diddl for år tilbage - tjekker lige om noget af det har overlevet - du hører hvis jeg finder noget :)

vidunderlige univers sagde ...

Hej..
Jeg havde for nyelig et indlæg om diddl på min blog.. Tjek siden med din datter og se om der er noget hun kunne tænke sig;0)
KH Iben

Zacho sagde ...

Og jeg er sikker på, at vi også har en del liggende...så skriv bare, hvis ikke du har nok allerede. :-) KH Hanne

unikarina sagde ...

Jeg kan ikke hjælpe dig - men mindes min venindes datter, som var håbløst "forelsket" i Diddle. Jeg malede et kæmpe billede på hendes væg...

Hanne M sagde ...

Min 13-årige datter er også vokset fra Diddl og har en kasse stående i kælderen. Skriv endelig hvis du er interesseret. Men det lader til at I snart kan vælte jer i papir, poser og bamser :-) God fornøjelse

Moster Pips sagde ...

Jeg har en skoletaske, et ur og en 'posetaske' og det kræver bare en lille gå tur på Classensgade.
Så du kan bare gi' lyd, hvis du skulle være interesseret?0)

tusindfryd sagde ...

Hej Hanne M

Tak ;-) Jeg kan dog ikke "finde" dig at skrive til ;-)

JA det lader til vi får den glæde at lade en god portion gå til bedste veninden og Diddle samleren Viola ;-) Såer der hele to der bliver lykkelige der !

KH

vidunderlige univers sagde ...

Hej Tusindfryd..;0)
Tak for din kommentar og Ups - jeg har nu sat min mail på min blog - men du får den her osse.. sip@mail.dk..
KH Iben

Moster Pips sagde ...

Hej Tusindfryd.
Ok, hvis du en dag, skulle stå og mangle en skoletaske, ved du hvor jeg er;0)