mandag den 4. april 2011

MandagsBarn


Dukkebarn til L


En stor dukkepige på hele 53 cm.



Hun har fået bomuldshår da L ikke har det så godt med uld, valg af garn gør en enorm forskel på udtrykket.


Det hvide hår synes jeg står rigtig fint til stjernerne på blusen.


Vi har fået taget hul på sommergarderoben, og nye mønstre er opstået som en sidegevinst til mit sykursus hos MARAPYTTA, når man er omgivet af søde kvinder der syr det fineste småpigetøj kan det jo kun smitte af.


Kortærmet busseronne og buksedragt.


Bare tæer, måske jeg skulle prøve mig med at sy/hækle sko?


Dukkepigen er fremme hos sin dukkemor....jeg synes slet ikke jeg har tid nok til at tage afsked med dem.

Måske man skulle invitere alle dukkebørn og mødre "hjem" til kaffemik en dag?

Nyd Mandagen

KH

14 kommentarer:

Camilla sagde ...

Hvor er hun skøn lige som sine "søskende".

Anne sagde ...

Så fin, så fin:)

Josefine sagde ...

Så skøn, L må blive virkelig glad for hendes mandagsbarn.

Sandie sagde ...

Åååhh hvor er hun dejlig! :)

Xo Ein Ding sagde ...

Hvis du har Elsebeth Gynthers 'Børnetøj du selv kan sy 0-4 år' findes der nogle rigtig fine små sko/futter deri, som kunne være en mulighed til dukkerne :)

frk.regnbue sagde ...

Hvor er det en dejlig dukke. Rigtig flot lavet. Kh Christina

Squirrelhaus sagde ...

Lovely doll, she is precious!
Chris :o)

Loppe-shoppe sagde ...

Lea er så smuk og stor-trives allerede hjemme hos os! Jeg glæder mig til at få lavet et indlæg med billeder af Lea og P hjemme hos os!
Håret er helt perfekt!
Tusind tak igen.
Helle.
NB. P sagde som noget af det første, at hun ønskede sig en bluse som Leas med stjerner på! Ved du tilfældigvis, hvor stoffet evt. kan købes?

Bebe sagde ...

Hvor er hun bare dejlig!

Strømpefeens datter sagde ...

Hvor er hun skøn, uha jeg glæder mig til vi får en baby i vores hus ;)

Anja sagde ...

hvor er hun dog skøn....
næste gang jeg kommer forbi dig håber jeg godt nok der er tid til jeg kan få et smukig på et par dukkebørn....suk

Conny's Cottage sagde ...

She is sooooo lovly.



Goed work....


greatings send you Conny

Birgit sagde ...

Dukken var nydelig! Den fikk jeg veldig lyst å lære meg å lage :-)

www.enenklerehverdag.blogspot.com

janet sagde ...

Hej Wenche.

Jeg er helt sikker på, at du nemt kan hækle nogle små futter. Mette b har en gang lavet et par, som du sikkert godt kan få en opskrift på, måske lavede hun en diy. Har lige selv fabrikeret et par til vores lille Karen dukke...God fornøjelse...