tirsdag den 5. april 2011

Lige Ved Hånden

Indrømmet jeg er ikke nogen stor kok!

Jeg har dog et par hofretter, men da jeg ikke er typen der bruger lagerplads på at huske opskrifter udenad har jeg en lille fidus...



Små tavleklistermærker!!De hænger på fliserne lige over komfuret, så skal jeg ikke fedte rundt med bøger og løsark når jeg med måneders mellemrum forkæler familien med "mine" specialiteter ;-)


De er ret praktiske og fås i flere størelser lige HER, med en specialtusch( alm. kridt kan også bruges) kan man få skrevet en hel del på dem og det hele kan viskes ud med en våd klud .
Og så er de jo en hyggelig måde at dække over gamle fliser med huller og ridser.


Nyd Dagen

KH

13 kommentarer:

Squirrelhaus sagde ...

Very clever!!!
Chris :o)

Grith sagde ...

Sikke en god idé - det tror jeg skal tages i brug - jeg kan nu godt huske opskrifter - men manden kan ikke lave noget mad der kan spises.

Knus Grith

Diktesoph sagde ...

Hvor sjovt!
Og sikke nogle smarte klistermærker. Dem kunne jeg sagtens finde på at bruge til noget spændende :)

Blomsterpigen sagde ...

Ej, de er fine :) Dem må jeg have mig!! Og så kan jeg jo liiiiiiige prøve DIN Humus ;)

Knus

Anja sagde ...

ej hvor er de smarte, måske skulle jeg invistere i sådan nogen til de dage hvor manden min skal lave mad

Clara Gry sagde ...

FED idé!

Sine sagde ...

Hvor smart !

tusindfryd sagde ...

Ov ja der fik i lige 3 opskrifter med oveni ;-)) Ikke at de er noget man ikke kan finde allevejne...mangler lige at få de salte mandler på dem var jeg kommet til at tørre af...

KH

Losarinas mor sagde ...

Skøn ide :-)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Super ide!

Stine

søslerier sagde ...

genialt!!!

Smykkefryd sagde ...

Hvor kan man hente mange gode idéer hos dig ;o) Tak for det. Kh Sanne

Billy Hankat sagde ...

Supergod idé. Tak for igår, søde:-) Er så glad for at du havde matchende garn.