onsdag den 20. april 2011

Kysefabrikken

I går var det jo tid til mit højtskattede sykursus hos LINE / MARAPYTTA

Da jeg cyklede gennem byen langs søerne skinnede solen gudsbenådet og fyldte mig med noget der ikke kan beskrives med ord.

Planen for dagen var at klippe og sy endnu et par bukser til min søn ( min vaskemaskine kan nemlig slet ikke følge med hans bukseforbrug).

Fik da også klippet det fine jeansstof....meeen solen havde altså plantet en noget lettere og lysere fornemmelse i mig.

Så , på jagt i alle lines bøger og mønstre efter noget sommerligt i babystørelse. Jeg fandt da også ret hurtigt mønstret på en kyse str 3-9 mdr.

Hmmmm men min sytaske var fuld af jeansstof!


På bedste sammenskudsgilde facon ,med hjælp fra de andre på syholdet ,fik jeg samlet en rest stof her lidt lys sytråd der og så var det jo bare derudaf :-)


Kyse nummer et var "prøvekysen" og var i første omgang uden foer ( springe over hvor gærdet er lavest??)

Så er det jo godt at man har en dygtig lærerrinde der lige spørger om der ikke skulle oer i den kyse?


JO selvfølgelig skal der det! Den bliver så meget skønnere af det.


Og når man så lige har regnet ud hvrdan den kyse skal barberes kan man jo næsten ikke lade være med liiige at lave en til :-)

Selvfølgelig også med foer!

Det med foret er et godt billede på at jeg faktisk også kan lære en masse på et sykursus!!

Er meget spændt på om den passer det lille hoved, havde jo været skønt om jeg havde haft hovedet med i tasken...


Nu er det så lige at jeg synes kysen er så hyggelig og fin at sy at jeg har lyst til at lave en million trilliard af dem , kender du det?

Nå men som i måske ved arbejder jeg på en anorak...den fik jeg lige diskuteret med LINE i går så nu ved jeg hvad der skal ændres næste gang...men i skal nok få et billede senere :-)

NYD DAGEN

KH

16 kommentarer:

Polka sagde ...

Hvor er de fine! Min umiddelbare tanke er Det Lille Hus på Prærien - total-barndoms-yndlingsserie, så det er ikke den værste association til dine kyser ;-)

Tina sagde ...

Lige præcis.....Da-da-da-da-da-da (titelmelodien til Det Lille Hus...kan I da allesammen se, ikke?;)

De er bare FOR skønne de kyser Wenche, og vildt hvad du får fra hånden. Bøjer mig i sandet;) (Er der en, der gir en hånd, så jeg kan rejse mig op igen..har noget skævvægt fortil:D)

Solskinsknus
Tina

By MARIANNE sagde ...

Hvor er de altså bare helt fantastisk søde.
Klem MARIANNE

Lotte Hønholt sagde ...

De er så skønne, glæder mig vildt meget til at give hende dem på. Tænke sig at have dig...............de sødeste knus Lotte

Karina sagde ...

Skønne, skønne kyser!
Man får jo helt lyst til at yngle ;-)

KH

Trillemus sagde ...

Hvor er de bare søde.

Kh Mette

Annchen sagde ...

Virkelig fine!
Du får da i den grad noget ud af din sy-tid.. Lækkert..:)

Julie Graff sagde ...

Rigtig rigtig fine,
de minder meget om dem jeg også kreerer.
Det er så fint og sødt så snart der lige kommer en lille flæse-skygge på :)
God påske..

søslerier sagde ...

Nysselige ;)

Fru Forstad sagde ...

Hvis du nu syer en milion-miliar, så kunne det da godt være et en enkel eller to måtte flytte ud i forstaden og passe på at at Svesken ikke bliver forbrændt.

Squirrelhaus sagde ...

Very sweet bonnets!
Chris :o)

Anne sagde ...

Hvor er de bare fine W. Virkelig søde!!! Dejligt med en dygtig lærer som kan inspirere!!

God påske

KH Anne

Anonym sagde ...

Hvor er de bare yndige. Kan slet ikke stå for dem. Du skulle vel ikke ha' lyst til at prøve krafter med en str. ca. 14 mdr? Har nemlig en dejlig lille sveske, som bliver ved med at tage sin sommer hat af. Og det ville jo være en rigtig god løsning, med sådan en kyse til hende.
Venlig Hilsen
Mai-Britt

Anne sagde ...

Ej hvor er de søde, Wenche:)

Willemoes sagde ...

Åh hvor er de fantastisk fine!
Skulle du nu beslutte dig for at lave en million af dem, så har jeg et lille hoved på seks måneder herhjemme som sådan en kyse ville klæde godt. ;)

Maiken sagde ...

De kyser er virkelig søde. Nu hvor jeg både har baby og fået en masse lækkert liberty ind af brevsprækken er det jo oplagt at lave en kyse. Er det et mønster som kan findes et sted? :)