onsdag den 13. april 2011

Kærlig Hilsen Blogland

Husker du indlægget HER ?

Min datter har jo fået diddllitis og har gennem længere tid "klaget" over at det var svært for hende at bytte i skolen og med veninderne da hendes samling var noget "flad"..

Den så såddan her ud for 3 dage siden...


Og ok efter at jeg fik syn for de andre pigers samlinger ( vi taler store poser med mappe på mappe så tung at de næsten ikke kan slæbe den med sig) kunne jeg pludselig godt se "problemet" ;-))


Så var det jeg efterlyste papirsager fra mine kære medbloggere der er kommet sig over en gang diddllitis i familien og så skal jeg lige love for at der skete noget i min postkasse!

Lad mig bare sige at samlingen ser ud til at kunne forøges gange 10 minimum på hendes fødselsdag i Maj
... ok kom til at give hende lidt af det i går...kunne ikke lade være, hun blev STJERNE GLAD!

Det her er BLOGLAND LOVE PURE.

TUSDIND TAK!



Så nu vil jeg bare nyde tiden med diddllitis og når den er ovre ? Ja så skal denne herlige samling da på en ny rejse, til en ny pige eller dreng med diddllitis, ja eller 3 for der er meget!
Det er da seriøs genbrug er det ikke?

Jeg elsker blogland

KH

8 kommentarer:

AbluMoo sagde ...

Så bra! Fantastisk gjennbruk. :)

vidunderlige univers sagde ...

Åh hvor er det skønt at se.. Og ja jeg elsker også blogland.. Man skal bare bede om hjælp - og vupti - så får man den hjælp.. Det er SÅ dejligt.. OG du får dig en VILD HAPPY datter..
KH Iben

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Nej hvor fint!! Sikke da en dejlig dejlig omgang genbrug som helt sikkert gør din lille pige glad. Skønt!

marianne sagde ...

Vi har været ved at drukne i Diddel ting, men nu er min datter 14 og det har ingen interesse, så meget af det har vi også givet væk, men ikke det hele:)

Heidi sagde ...

Don't foget to enter my giveaway Momma!

Blomsterpigen sagde ...

Fedt!! Det er den sej form for genbrug ;) Virkelig godt tænkt!

Knus

Squirrelhaus sagde ...

Love it all!
Chris :o)

Karoline sagde ...

Søger du stadig ;)?