torsdag den 14. april 2011

I Påskeferien Vil Jeg....

Om et øjeblik har vi påskeferie...

Børnene glæder sig til at sove bare lidt længere, at kunne beholde nattøjet på HELE dagen og bare lege fra tidligt til sent med ders venner.

Familien skal besøges og mon ikke også der falder et chokolade æg eller to af ?

Min søn har forelsket sig og forlængste ophugget og fordelt et massivt  chokoladepåskeæg på 20 kg i sine tanker såddan ca 20 gange..
Det står i vinduet hos Peter Beier chokolade i Nordre Frihavnsgade og jeg må sige det har gjort et stort indtryk på ham ,vi har udfyldt en kupon i hans håb om at vinde...han menete dog at vi burde købe det istedet så vi var helt sikre på at få det :-)))
Må lige nævne at 20 kg lækker chokolade har den søde pris af 5000 kr!



Jeg satser på at nå et par ting herhjemme ,blandt andet a få hængt plakaten på køkkenlågen her lige...


Tirsdag er HELLIGET mit SYKURSUS!


Måske jeg også når at vælge hvilket tapet der skal på min køkkenskammel?

Jeg vil dog ikke ligge for mange planer men bare glæde mig ved det der sker og jeg når!

Mandag står den dog uden tvivl på KAREN plus tøser og det glæder jeg mig rigtig meget til! Har en virkelig tør plet der!



Resten af ugen?? Det kan man aldrig vide ;-)

Hvad laver du i påsken?

KH

7 kommentarer:

Anne sagde ...

Sikke dejlige planer... Tror du ikke også der kan blive plads til et besøg af undertegnede mon? Er også bare hjemme, en smule undervisning mandag og tirsdag, men ellers fri :)

KH

Grith sagde ...

Det lyder skønt - jeg vil da krydse fingre for at han vinder det.

House of Hesselberg sagde ...

Det lader til at blive en helt fantastisk uge :)

Natanja sagde ...

5000kr - puha det var en dyr omgang chokoladeæg :)

Line - paddehatten.blogspot.com sagde ...

Rigtig fed Cathrineholm plakat :) Og god påskeferie :)

Squirrelhaus sagde ...

Such cute ideas, I love them all!
Chris :o)

Billy Hankat sagde ...

Jeg krydser fingre for Carl - når han ønsker det så brændende, er det også mest rimeligt, at det er ham, der vinder. Det er jeg sikker på, Peter B er helt enig i:-)
Havde helt glemt det søde småblomstrede tapet på brun baggrund.
Glæder mig også så meget til tirsdag.
Knus K