lørdag den 9. april 2011

Hvad Er Det Med Farver ?

Farver kan noget, de gør en forskel, de kan forføre?

Som ex. denne pakke vingummier fra Tiger...


Havde æsken været ensfarvet eller grå var den nok ikke landet i min kurv ?

Men med regnbuestriberne og designet kunnet jeg simpelthen ikke modstå.



Vingummierne er faktisk også ret gode....

En anden farve der har lokket mig er den grønne her...

Og indpakningen er også spændende, garnet er nemlig ikke i en nøgle men lagt ned i en pose hvilket faktisk gør det helt fantastisk at sidde med da garnet hele tiden så let som ingenting følger med op.


Det er en spæd begyndelse på et efterårstørklæde....ved godt jeg er i god tid men det får jeg også brug for på pind 3 så det kommer nok til at passe meget godt ;-)


Og så må jeg se om jeg har mod nok til at springe i en kjole som denne for tørklædet passer helt perfekt ind i farverne her....

Lader du dig også forføre af farver?

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Karina sagde ...

Jeg lader mig i høj grad forføre af farver, men er ikke specielt modig til at bære dem selv. Derfor er det oftest datteren som bærer flest farver, det klæder ligesom hende bedre..
Din kjole er skøn! Stoffet er meget smukt, og temmelig forelskelses-værdigt.

KH

Malene sagde ...

Uh ja...det kan jeg vist ikke sige mig fri for...men hvorfor også det når det gør én så glad!?

Pi Andrea sagde ...

I høj grad... :o)

Blomsterpigen sagde ...

Ih en fed kjole altså! Hep hep hep!!!

madeBYbrink bloggen sagde ...

Elsker også skønne farver :-) Har faktisk også kigget på den fra Tiger og kun pga farverne.
Jeg har et farveproblem på min blog... Skal vælge farve på min kommende Kitchen Aid maskine... Det er sørme svært!
Kig endelig forbi!

Malene sagde ...

Det er sjovt, for jeg var også lige ved at hive de vingummier med hjem i dag. Ene og alene pga. pakken ;)

Dorthe sagde ...

Jeg elsker farver - farver gør mig glad - farver inspirerer. Forøvrigt et fantastisk stykke stof den kjole er syet i :-)

tusindfryd sagde ...

Ja kjolen er desværre ikke min! Men skulle i få lyst til at springe i den kan den fås hos Karlas forbindelse ;-)

Dejligt at flere har bemærket pakken i Tiger, det slår jo virkelig sømmet på hovedet at den trods alt det andet falder i øjnene alene pga farven ;-)

KH