tirsdag den 19. april 2011

Hos Haulrig

Var lige forbi Haulrig Design i går.

Der var kommet mange nye forårsvarer, så her kommer lige en update...


Jeg er ret vild med disse metal kasetterne , de er skrå  og væghængte, kunne altså være rigtig fint med et par stykker på væggen til papir,mønstre,tapet.....??


Fede plastic rammer i en ny form.


Ude på gaden var der dømt altan idyl ;-))


Og nå ja så er der lige alle de skønne puder og skamler og og og som Lena selv står bag.


Af helt nye ting var der keramikuroerne her fra HEIMAT dem har jeg meget svært ved at stå for.


Og så var der lige en hel masse retro keramik, som hjemme hos mormor ( i al fald hos min)


Endnu mere mormor...

 Og lige lidt mere....






Bloklys og stager i alle farver..



Te og karklude i endnu flere  farver...


Lillepigen fandt ret hurtigt de fineste pandebånd med små håndsyede ugler...vi fik vist prøvet dem alle og en ;-)


Ville såddan ønske at jeg kunne linke til en webshop eller blog, men måske det kommer....indtil da kan man altid maile hvis der er noget man ikke kan leve uden...eller som jeg simpelthen troppe op på Rosenvængets Alle 23 kl. dagligt fra 12-18 ;-)

Mail :  lena@lorentzen.tv
Nu er du tippet til din næste shoppetur på Østerbro :-)

Nyd Dagen

KH

11 kommentarer:

Natanja sagde ...

Ejjj nogen dejlige ting.

Super dejlige sommerfarver.

Blomsterpigen sagde ...

Ej- der ville jeg gerne ind! Har for nyligt lagt et lignende indlæg ind og vores nye Plint butik i Århus.. Den er også bare for smuk.

Østerbro får vist visit næste gang jeg kommer til Kbh :)

Knus

Kludemutter sagde ...

Det er godt der er langt til østerbro herfra ;)
Sikke skønne ting de har.

Yt.

sonja sagde ...

tak for tippet:)

Squirrelhaus sagde ...

Yay for all the beautiful colors in this blog!!! Made me smile a lot!
Chris :o)

Heidi / I'm with Leia sagde ...

Virker som en fantastisk butik, jeg skal selvsagt tage turen indenom snarest :)

tak for tippet!

popetotrora sagde ...

Wow, vad mycket fina saker! Jag vill ha allt!! :-)

Katrine May sagde ...

Hej og tak for super indlæg.

Jeg har et stort ønske, og det er at vide hvad mærket er på de fine væghængte kasetter er og ligeledes de farverige lysestager (uden fugle)

Ved du mon det?? Jeg bor i aalborg og er indimellem i Aarhus, så jeg vil gerne kunne finde de ting der.
KH Katrine

tusindfryd sagde ...

Kære KAtrine

Jeg ved det faktisk ikke, havde aldrig set dem før. Men du kan jo enten maile til Lena ( hun er døv så det nytter ikke at ringe!) og spørge hende ellers ved jeg at hun gerne sender ud hvis du ved hvilke farver, kasetterne var vist i en farve eller to mere på hylderne ;-)
mailen kommer lige her lena@lorentzen.tv

KH

Maiken sagde ...

De metalkasetter er virkelig fine! Helt perfekte til den bunke af aviser og reklamer som kronisk flyder herhjemme. Kan du huske hvor meget de kostede? :o)

Lea sagde ...

Hvem laver de der flotte retroagtige bokse med trælåg? og hvad koster de?