torsdag den 21. april 2011

God Påske

Påsken er over , jeg er slet ikke god til påskepynt, men i år har jeg dog invisteret i hele 3 påskeharer..

To af chokolade og så denne her fine sag i papir :-)



Måske påskepynt bliver spiseligt for mig når det har vinger?


Chokoladeharerne får børnene lov til at gå på jagt efter på søndag!



Sammen med haren fik jeg også lige denne gås, den svæver i stuen, så fik jeg også lige klaret julepynten for i år!


Jane Stub er kvinden bag de to bevingede skønheder og jeg er helt vild med hendes udtryk, enkelt og dog med farve og touch.


Ligesom Obama englen kan det hele fås hos Bob Noon i Matthæusgade 21 på Vesterbro, måske jeg snart skal lave en liste over MUST SEE i Kbh. ?


Ønsker jer alle en glædelig påske og indbringende æggejagt...

KH

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Your bunny and duck are sooo cute!
Happy Easter

betine sagde ...

Hvor ER de altså bare fine... Er helt vildt ærgerlig over at der ikke er en webshop, men så er der selvfølgelig endnu en god grund til snart at tage turen over broen :)

God påske!