fredag den 15. april 2011

Fru Tapetsen

Fru Tapetsen...JA det må så være mig!

Kom lige forbi min papirssamling i går....der SKAL ryddes ud!

Ikke at jeg ikke har planer med alt det tapet MEN jeg kan godt se nu at den ide aldrig bliver udført for den har været på "venteliste" i snart 2 år nu..



Derfor sælger jeg nu ud af mit retrotapet, jeg vil ikke klippe det i stumper og stykker og sælge dem i pakker til overpriser men blot sælge i større stykker til den pris jeg selv har givet.

Og skulle der blive mindre stykker tilbage.....må vi se.

Forsendelse af tapet er selvfølgelig en udfordring pga. det paprør der skal indkøbes for at undgå større skader OG ikke mindst at portoen er steget nu...
Men ok B-posten længe leve!

Det meste af tapetet nedenfor har jeg ca 2 meter af, enekelte har jeg halve ruller af. Du kan stortset købe i de stykker du ønsker dog min. 15 cm ( passer lige med en lineal jeg har ;-)) )

Hvis du er interesseret mailer du mig bare de ønskede numre og antal CM så kan jeg give en endelig pris for den varierer helt fra ca 30 -100 kr meteren...  dukkemagersken@yahoo.dk

No. 1


No. 2 meget storblomstret karrygult.Egner sig bedst til kasser og større ting.


No. 3 mellem stormønstret, kasser, ringbind o.lign.


No. 4 Mellem stormønstret.


No.5


No. 6 Rigtig børnetapet, bord agtigt, aldeles velegnet til at lippe dyrene ud, elefanter, ugler løver og og


No 7 storblomstret


No. 8 storblomstret


No 9 smukt og kraftigt med sølvfarvet bund og porcelænsblå.


No 10 Mellemstore blomster gul/grøn/lime ses bare ikke så godt på foto..


No 11Mellemstort


No. 12 Mellemstort


No 13 kraftigt og stormønstret


No. 14 klassikeren...


No 15.


No 16 stormønstret


 No. 17 variant af klassikeren.


No. 18 mellemstore


No. 19 Super hyggeligt småbørnetapet Store træer.


No. 20.


JA det var jo ikke så lidt at gå på påskeferie på ;-)

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Demselv sagde ...

Uhmmmm igen lækre sager til salg hos dig... I love it ;o) Retro-stoffet jeg købte hos dig er allerede kommet med i et par projekter. Og nu tapet, som jeg lige står og mangler til at bord-projekt jubiiiiii - jeg sender dig fluks en mail.
Rigtig god fredag
fra Jill

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne købe nr. 14 Hilsen Marianne Aa. :-)

nlc sagde ...

Hejsa;)
hvad er prisen på:
6,14 og 19? hvor meget har du af hver?

nlc sagde ...

hov ser lige 14 er solgt;)

Pernille sagde ...

Uuh! Rigtig lækre tapeter! Jeg skal lige i tænkeboks over hvad jeg kan bruge det til, har aldrig gjort mig i det før. Men vender måske tilbage ;)

Malene sagde ...

Har sendt dig en mail...

Blomsterpigen sagde ...

Jeg sælger også nr 14 inde hos mig, til dem der var for langsomme her :)

http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com/p/blogbiks.html

Blomsterpigen sagde ...

Hov... kom lige til at tænke på, at du måske ikke ville have min kommentar ovenover... I så fald beklager jeg meget, og så sletter du den naturligvis bare!

Knus

Gitte sagde ...

hvordan er det med nr. 11, er det stadig til salg?

Kh
Gitte :)

Pernille sagde ...

Hej igen :)
Hvad er prisen på nr. 9 og 17? og hvor meget har du af dem?
Tror godt jeg kan finde på noget at bruge det til, de er så fine!