mandag den 18. april 2011

Forårs Tips

Nu løber foråret vist ingen steder mere....og sommeren er lige om hjørnet!

Ungerne har slået sig et par cm i alle retninger og kunne alligevel ikke passe noget af alt det jeg troede vi havde og ikke skulle købes nyt....

Såå budgettet for mutters forårsudstyr kan ligge på et lille sted.

Men så må man jo bruge hovedet og fantasien íkke?

Jeg trængte SÅ meget til en ny dametaske og fandt en stribet en af slagsen med potentiale i H og M´s Devided afdeling til spiselige 129 kroner...


Et par småjusteringer syntes jeg dog der skulle til , så jeg har tilføjet et par applikerede stjerner.


Hanken som var lidt irriterende lang og skulle bindes  hvorefter alle enderne slaskede rundt har jeg bundet i en bred sløjfe, sløjfen og enderne har jeg så hæftet lidt så det hele sidder fast og ikke slasker mere ;-)


Et par nye sommersko er det uforventet også blevet til. Hos Danefæ i Classensgade har de nemlig disse her og nogle tilavarende i sølv og rød og sort lak sat ned til bare 100 kr !


Kom bare an , jeg er klar!

I dag får jeg besøg af hende HER til heldagshygge OG overnatning det har vi også brug for :-)

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

morslille sagde ...

Super fed taske du har fået lavet, tror måske jeg skal prøve ideen af.
Og skoene wu wuuuuee de er fede, mon de fandtes i str. 42?
Knus Charlotte

Linsens sagde ...

Hvor er tasken blevet flot, god ide at pifte den lidt op:-)

Romantikk-takk. sagde ...

Så flott veske du har sydd.
Imponert over dukkene du
lager,kjempefiiiine.
Klem Mette.

Susi sagde ...

Lekker veske og de GULE skoene var nYyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelige!!!!!!

Billy Hankat sagde ...

Fede sko og lækker taske du har bikset:-)

mette sagde ...

godt pimpet - på den der taske! :)

Malene sagde ...

Sådan nogen sko er lige hvad jeg leder efter ...og så i gule...har de mon en netbutik!? Kan godt li detaljerne du har tilført tasken.