fredag den 8. april 2011

En Tommel På Orlov

Imens min tommel er på orlov har jeg været i gemmerne...

Nu har jeg jo en chance for at få kortene på bordet og tænke over hvad de kan bruges til :-)



Talkortene tænker jeg skal sysles ind i en fødselsdagsting...


De fine vintagepiger her har jeg jævnligt haft fremme...men tror jeg har ventet på den neonpink maskintape skulle dukke op..


Og nå ja når man nu sidder der og må finde noget man kan bruge venstre hånd til kan man jo altid rydde op i sin nålepude.... ;-)


Så er jeg da klar når min tommel også er det!

God Weekend

KH

6 kommentarer:

Billy Hankat sagde ...

Aj, hi hi, jeg har også lige lavet et indlæg med kort. Knus K

vidunderlige univers sagde ...

jeg bliver virkelig nysgerrig efter at se hvad du får lavet.. venter i spænding.. Håber tommel snart kommer tilbage fra orlov..;0)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Kære Wenche

god bedring med tomlen

stine:)

Diktesoph sagde ...

Jeg glæder mig også til at se hvad du finder på! :)

Losarinas mor sagde ...

Det er da også træls at du skal vente på den overanstrengte tommel!
Men tror du finder på noget så du ikke keder dig :-)

Uddabella sagde ...

Oh hvor er de søde de små kort!