lørdag den 19. marts 2011

Tjek

Jeg kan smide et endnu  flueben på min liste over småting jeg gerne vil have "ordnet" i hjemmet

Vi har fået en tavle i køkkenet!


Lad det være sagt at tavlelak ikke er nogen fornøjelse at arbejde med...det er tyndt og drypper og så lugter det helt forfærdeligt skrapt, 3 dages stiv udluftning her midt i kulden var en nødvendighed.

Men resultatet er SUPER!




Jeg har fået sat ugemærkater på tavlen og de klistrer rigtig godt på underlaget og kan også klare en let fugtig klud!



 Som kridtholder har jeg fundet denne lille mini shoppingbag i hård plastic designet af Alessandro Medini, Made in Germany som  hedder "Taschelini" en lille fiks blanding af tysk og italiensk?



Den hænger på en køkkenkrog til viskestykker, så har jeg nemlig mulighed for at skifte farven ud af og til og det kan jeg nok ikke lade være med ....;-)


Solen skinner og det er den smukkeste morgen i 100 år og vi lever.....

Nyd Dagen

KH

17 kommentarer:

Conny's Cottage sagde ...

hello,

that is very lovly.

I like it.

greatings send you Conny

Anne sagde ...

Det ser bare rigtig godt (og praktisk ud)!

Kreativista i Boligrum sagde ...

Det ser bare godt ud - må du også nyde en dejlig solskins lørdag :-)

Losarinas mor sagde ...

Den lille kurv er virkelig den berømte prik over det lige så berømte i :-)
Jeps vi lever og gudsketak og lov for det !

RAV OG KRAT sagde ...

Det er en rigtig smart opfindelse med det tavlelak. Jeg kan huske en udsendelse i tv, hvor et spisebord blev malet med dette, så man selv kunne tegne dækkeservietter m.m. Desværre smittede det af på gæsterne, så ideen måtte ændres. Det du har lavet er super flot, og kurvene i alle disse farver wauv! Go' lørdag.

Anne sagde ...

Så fin den er blevet! Jeg elsker også min tavle - den er helt uundværlig efterhånden. Hvor har du mærkaterne fra? Sådan nogle kunne jeg da vældigt godt bruge.

Sine sagde ...

Wauw må jeg bare sige! Var der ikke engang hvor du solgte de ugeklistermærke her på bloggen?

Malene sagde ...

Fed ide med dags-mærkaterne :)

tusindfryd sagde ...

;-) Vi er også rigtig glade for den! Ungerne har i den grad prøvekørt den ....

Jo jeg har ugemærkater hvis nogen har lyst til at gøre mig "kunsten" efter, bare mail.

KH

Lisa sagde ...

Den er virkelig blevet fin tavlen...
God tidsfordriv til ungerne i køkkenet når der skal laves mad.

Anya adores sagde ...

Hold da op hvor er den fed - genial tavle og mærkaterne er da perfekte:O)
Super blog - kommer forbi igen!
A xx
http://anyaadores.blogspot.com

sandra sagde ...

Herlige klister med alle ukedager- hvor kan jeg få tak i dette?? Nettbutikk?? Herlig blogg :))

Hilsen sandra!

Darling L sagde ...

Super smart! Og praktisk ikke mindst :-)

Billy Hankat sagde ...

Hold op, hvor ser det godt ud! Sådan en stor dejlig tavle kunne vi helt sikkert godt bruge her i storfamilien. Knus

KGaardsted sagde ...

Nøj, hvor ser det SUPER godt ud!
Især med alle farverne! :)

unikarina sagde ...

Det er så skønt at sætte flueben på en liste... Og sikke et skønt resultat.

morslille sagde ...

Det ser bare super lækket ud!!!!!
Sælger du af ugemærkerne?
KH Charlotte