onsdag den 2. marts 2011

StofBleer

Stofbleer er normalt ikke en del af min dagligdag men jo blevet rigtig "moderne".

Til mine babydukker følger der stofbleer med i "udstyrspakken"
sammen med sutteflaske,ske,sutteklud og svøb.

Det er utrolig hyggeligt at pakke til se små.


Bleerne er foret med flonell, et enkelt lag, men nu drypper mine "babyer" jo heller ikke, så det burde række.

Som noget nyt har jeg denne gang forsøgt mig med hagesmække, dukkemødre elsker udstyr at efterligne  de voksne med i legen.


I skal selvfølgelig nok få billeder af både dukker og de fine kufferter når det hele er gået op i en højere enhed ;-)

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Grith sagde ...

Hvor er det sødt.

Petra er helt vild med at lege med dukker.

Hilsen Grith

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Skønne ting til det lille dukkebarn

stine:)

Linda Bang http://www.retro-couture.blogspot.com/ sagde ...

ihh hvor er det sødt :-) Du må være verdens bedste dukkemor :-)
Kh. Linda

Anja sagde ...

hvor er det fint! suk havde jeg dog bare en pige så skulle hun helt sikkert eje en af dine dukker..... hmmmm måske jeg skulle få en til mig selv :o)

by myr sagde ...

Hvor er de bare fine...de søde dukkebørn blir bestemt ikke snydt for det sidste smarte på markedet:-)

Du er virkelig en utrolig dygtig "håndværker" indenfor dét du gør:-)

Kh. Malene

Sandie sagde ...

Hejsa, jeg er så imponeret over hvor fine dine dukker er, og hvor søde og gennemført detaljer og tøj er!! Hvor er du bare dygtig!
Tænkte lidt på, hvordan får man fingrene i en af disse kære små, tager du i mod bestillinger? Min datter ville elske dem!
Go aften

kh Sandie