onsdag den 23. marts 2011

Retrotapet På Onsdagsrunden..

På min onsdagsrunde til posthuset fik jeg styret cyklen et smut op omkring Karlas Forbindelse på Blegdamsvej 108.

HELDIGVIS for her i kurven foran butikken er der retrotapet lækkerier!!


Svært at vælge, men det blev altså denne her!

Det var også her jeg i sidste uge fik to af de små shoppingbags...den tjener som kridtholder ved tavlen i køkkenet...


Den anden har endelig fundet sin plads som holder af alle vores tuscher, dem har vi ret mange af såååå....


Onsdag solskin og godter, kan de blive bedre??

Spurgte lige i butikken og Rikke sender gerne, det er jo dejligt hvis man sidder på den anden side af broen og bliver fristet.

Nyd Dagen

KH

2 kommentarer:

Jeg sagde ...

Hvor fiiint - den butik kender jeg slet ikke (meget mærkeligt!), det må jeg vist få gjort noget ved! Tak for tippet og god onsdag fra mig ;-)

Kram og smil B

Squirrelhaus sagde ...

Loved all the colors....why do we all end up with so many writing tools, ha, ha! Have a great Wednesday!