tirsdag den 22. marts 2011

Pimp Din Sweater

Har du også en sweater liggende som du hver gang du kommer forbi den tænker...NOT ?


Til min fødselsdag fik jeg af min søde onkel en hel plain sort sweater, lidt for lille var den,og lidt for plain...

Derfor har den ligget ubrugt i hele 3 måneder meeeen....


I går besluttede jeg mig altså for at vove saksen på den og pimpe den lidt.

Først røg ribben i halsen og om maven så nu kan mit hoved også komme igennem, ret praktisk ikke?



Så var det jo lige at jeg havde fået gaflet mig en af de her æblebags fra netto som jeg havde en uimodståelig trang til at bruge til andet end indkøb!


Med lineal,papir og blyant fik jeg konstrueret en lidt skæv stjerne model, den blev lagt på en side af posen og tegnet op med blyant og så klippet ud.
Ligeledes fik jeg klippet en cirkel ud der lige kunne være i midten af stjernen.



Cirklen har jeg først syet på stjernen med zigzag i neongul sytråd, derefter syede jeg stjernen fast til sweateren med et ligeud søm efterfulgt af zigzag i neonorange.


I nakken har jeg leget lidt med både posen og neongul refleksplastic.


Hele molevitten har jeg prøvevasket ved hele 60 grader og det holdt!

Nu venter jeg bare på at den bliver tør så jeg kan få den PÅ!!


Jeg skal vist have fundet min søns lidt plettede sweatre frem og pimpet dem lidt....Hvad mener du?

Nyd Dagen

KH

18 kommentarer:

LadyZoya sagde ...

Rigtig fed ide.. Glæder mig til måske at se den på.. :-)

Jane sagde ...

Super ide, glæder mig til at se den live ;O)

Belladotte(Helle) sagde ...

jeg synes det er smart :)

sonja sagde ...

den er rigtig fin,god ide:)

Lin sagde ...

Helt igennem herligt.

Trillemus sagde ...

Super smart. God ide.

Kh Mette

morslille sagde ...

Super fantastisk, som du da kan. Jeg er på vej i Netto efter æbler!!!!
Knus Charlotte

PerZille sagde ...

Ser fedt ud! Elsker når man kan trylle med tingene så man får mest muligt ad af det hele.
Kh Stine

Anonym sagde ...

Så flot, så flot.
Glæder mig at se den i fuld str. :)
Venligst Rannvá

Lene sagde ...

du er bare for sej

Frk. Nielsen :o) sagde ...

FED IDÉ! :o)

Jeg har faktisk selv en tidligere yndlingssweater, som vel egentlig burde være død - jeg kan bare ikke smide den ud... Må lige se, om lidt lignende kreativiteter kan redde den. Ellers må den lade livet :o)

Keramikeren sagde ...

Neej, hvor det blev godt, måske et billede hvor vi kan se den hele? Synes også lige de der poser var ret fine...........

Diktesoph sagde ...

Hvor sjovt :) Og der er med garanti ikke nogen der har en magen til :)

LangtidsLykkelig sagde ...

Den må en tur over radiatoren! Er da super spændt på at se den....

Katharina sagde ...

Jeg er heldigvis ikke den eneste; men det jeg mener er at jeg vil se den på! Skøn ide. tak

tusindfryd sagde ...

Jamen altså! I må da igang ;-)

Der er såmænd ikke så meget at se men tror ikke jeg er helt færdig med den???

KH

Ingerlise sagde ...

Håber du nyder processen, for det er næsten det bedste ved at Re-designe. Meget inspirerende - tak for det

unikarina sagde ...

Super cool - super god idé.