torsdag den 3. marts 2011

På Tirsdag På Tirsdag På Tirsdag la la la

På Tirsdag er det juleaften....

Nej..... BEDRE end juleaften ;-))

Jeg har fået en plads på Marapyttas dag syhold!!!

Av, jeg skal boltre mig i alle Lines skønne mønstre og bare suge til mig af hendes know how!



Jeg skal pakke min kuffert med hjul med symaskine, stoffer , bånd , knapper og og og

Glæder mig som et lille barn ;-)))


Og hvad skal jeg sy???? Workshoppen ligger op til næsten alle muligheder, børnetøj, voksentøj....måske jeg kunne lave dukketøj?? Ville GERNE have tunet mit dukketøj ved lines hjælp og for en gangs skyld faktisk have et mønster til mit dukketøj så jeg ikke skal starte helt fra bunden af ved hver dukke ;-)

Men først og fremmest skal jeg "bare" hygge mig og tage ved lære af en vanvittig dygtig kvinde!

Jeg mener der er en plads eller to mere ledig skal du med?? Det er de næste 3 tirsdage fra 10-13 men du kan se det liiige HER

Nyd Dagen

KH

14 kommentarer:

Krudtuglens mor sagde ...

Jaaaa godt W!!! (Men for pokker, hvor er jeg misundelig. ØV! Savner København, savner DIG!!)

Uglemor sagde ...

Lykken er at være lykkelig. Og det er vist hvad man kan kalde dig i dag, glæder mig til at se resultaterne fra workshoppen :O)

Helle Koed sagde ...

ohuuu.... lækkert! :) Bliver spændende hvad du kommer hjem med fra workshoppen! ;)

Belladotte(Helle) sagde ...

gid det var mig suk ,men kan godt forstå du glæder dig :)

Kirkesjov sagde ...

Uhhh - skønt. Glæd dig - det er et slaraffenland :-)

Kh. Mette

Gaia Cunin sagde ...

glæd dig ja for det bliver med garanti fedt! Min kære veninde Line er brandhamrende dygtig og super tålmodig, inspirerende og hjælpsom. Gode idéer har hun og det er så hyggeligt at sy i hendes værksted, gid det var mig!!!!!!

Kiiromi sagde ...

Mycket fint!

/Mia :)

Tina sagde ...

Hvor HYGGELIGT....så ses vi!!!;):))))

Heidi sagde ...

Those buttons are so beautiful...I have always wanted to do something creative with the ones I have and so far they are still in a jar!!

Linda Bang http://www.retro-couture.blogspot.com/ sagde ...

Ja det er fantastisk at være hos Line :-) Jeg kan godt forstå du glæder dig!! Det bliver fedt! Jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet i kælderen :-) Kh. Linda

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Heldig asen!!
Og rigtig god fornøjelse.

Stine:)

Billy Hankat sagde ...

Hvis jeg kan få afsat sukkermusen, vil jeg så gerne joine dig (og der vel at mærke stadigvæk er ledige pladser....)Knus K

Kamomilla Vanilla sagde ...

Hvor godt :D Det ER så fint det Marapytta laver, tænk at få en lille bitte bid af kagen :D Håber du får verdens bedste kursus. Jeg melder mig lige som fast læser, synes der er så hyggeligt herinde :)

Tine sagde ...

HVor er du bare heldig. Jeg drømmer også om at komme på et af hendes hold snart.
kh Tine