søndag den 27. marts 2011

Nøøøøøø For Biksen

Torsdag formiddag kl 10 havde jeg en kaffeaftale med LEA/ Frk. Nø inde ved biksen.....

Den officielle åbningstid er kl 11 så vi smuttede lige om hjørnet efter en kaffe på Risteriet og så fandt vi ellers to skamler i butikken og et par fortorvsfliser med forårssol.

Der sad vi så i solen på Larsbjørnsstræde og betragtede naboer,spisesteder, cafeer og andre købehavnere med hver deres mission.

Vi fik talt om at blogge, om livet , om kaffe, en fælles veninde og og og ...

Kl 11 skulle Lea åbne biksen ,imens hyggede jeg mig med mit kamera, der er nemlig så mange fine sager man ikke kan se i netbutikken såååå billederne her er til alle jer på den anden side af broen ;-).


Hvorfor hedder jeg ikke NØ?
Kunne altså være lækkert med såddan en væg i stuen!


 Biksen er "bare" på 40m2 men med udvalget af dims,papir,nips,lamper,pynt til hjem og hår, fede kontorvarer, farver ect  skulle man tro den var på 400m2....


Kender du den slags rum hvor man tror at nu har man da set det hele MEN så dukker der bare hele tiden noget nyt op??....


Jeg er ret tosset med denne "nye" model af en retrolampe og så kan jeg også være med på prisen OG Lea understregede at det var MED el :-)))) Altså med ledning...Kunne godt finde på at mikse den Orange og Grønne??


Hvis i allerede kender Frk. Nø ved i at Lea er ret glad for æsker....og det kan ses i biksen...hvis biksen var min var der nok ingen æsker at få ,for så stod de alle hjemme hos mig.


Hjerteringe!!! Har en i pink men UF den lysgrønne og gule....must have??


Hmmmm den her måtte jeg lige have med til KAREN ...


Selv samler jeg jo egentlig ikke på viskelæder...MEN det kan jeg da komme til!



Og lidt flere æsker..... de grønne må du se næste gang du kommer forbi biksen....

Og nå ja så var der lige kaffen....den vil jeg lige fortælle om en anden dag for det er hidtil den bedste kaffe jeg har fået i København OG den virkede endnu kl 14....

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

trinepine sagde ...

Der var det mye fint å se...
Flotte bilder.

Blomsterpigen sagde ...

Ej, men altså for fanden da!! Jeg kan ikke holde det ud!! Jeg ELSKER Århus og vil så gerne for alt i verden forblive i Århus, trods det at mit meget dårlige turnusnummer gerne vil sende mig til Esbjerg eller lignende.. Men for dælen! Selv mit skønne Århus har jo ikke DEN butik! Vi vil også have!! Jeg er faktisk klar til at flytte ind i den! Vi har Inch, Box de Lux og mange andre skønne butikker, men i mit hjerte er der altid plads til én mere!
Og i øvrigt.. er jeg virkelig den eneste blogger der ikke er veninder med en anden sej blogger? Jeg bliver jo misundelig ;)
Knus

http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

Sandie sagde ...

Åh de ringe der - de er da bare for lækre! Hvad mon de koster? Kunne godt bruge et par stykker ;) Øv øv at man ikke bor liiige i nærheden :(

Edith sagde ...

Sikke nogle fantastiske sager. Det ligner et lille sted som man alligevel kan bruge maaange timer på!

Når jeg engang kommer forbi København så vil jeg da helt sikkert kigge derind!

Kan man få linket til netbutikken?

God søndag

Edith.

tusindfryd sagde ...

Ja jeg kan desværre kun tilføje at det er et sandt slaraffenland;-) Jo fra Lea´s blog kan du klikke dig videre til netshoppen ude til højre ellers kan du copypaste dette her
http://www.butiknoe.com/shop/frontpage.html

Eller endnu bedre snup en orangebillet og en veninde for der er jo så mange fine butikker som end ikke Århus kan byde på ;-)

Er selv lige flyttet fra Århus og elsker den by sååå
KH

Edith sagde ...

Uh jeg skulle da aldrig have spurgt efter det link! Det kunne jo gå hen og blive vanedannende! Men tak!

Og ja Århus er fantastisk. Kommer også selv derfra men måtte flytte til Aalborg for 5 år siden pga. studier.

Heidi sagde ...

What an amazing store.....I want to go!

Julie Graff sagde ...

Ja,.. en helt fantastisk butik.

Pudsigt nok var jeg derinde dagen efter dig, stod der præcis kl. 11.00 da hun åbnede ;)
Kom iøvrigt helt fra Stenløse med toget, og Butik NØ skulle besøges og shoppes i som det første på min prioritets-liste.

Tog også en masse billeder derinde til et indlæg som kommer lidt senere :)

God søndag

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Nøøø, jeg må vist til at slå et smut forbi den lækre butik.
Og sikke mange lækre ting du har fået syet på med gult, super coolt:))

stine

Frk. NØ´s Roderier sagde ...

Julia..... Var så stolt af at du stod der præcis kl. 11.00 og "masede" dig ind i butikken sammen med din mor, helt fra Stenløse og så på din fødselsdag! håber resten af din dag var rigtig go!

Lea