torsdag den 24. marts 2011

Mine Marapytta Dage...

Av hvor tiden flyver i drømmeland.....jeg må sande at jeg nu er over halvvejs med mit skønne sykursus hos LINE....

Jeg har ikke produceret bunkevis af tøj, men det er heller ikke mit mål.

For mig er kurset et puste rum, inspiration, lærdom, hygge, ren wellnes!



Jeg er blevet færdig med en nederdel til min datter, den er rundskåret så hun rigtig kan svinge med den i den lune forårsluft.

Noget af det bedste på kurset er for mig at kunne snuse rundt i Lines mange skønne mønstre og bøger, at få lov til at stå ved klippebordet med en rigtig skrædderlineal og tegne mønster op på det skønneste mønsterpapir,være omgivet af bunker af lækkert stof og udstyr samt mærke den her helt særlige stemning når en lille flok dybt koncentrerede og dedikerede kvinder bare er det samme sted på samme tid med samme mission , det er guf!


Line er en rigtig detaljens mester, og udover nederdelen her har jeg nye tricks i ærmet....

Den fine gule stikning her er jeg bare så glad for, og jeg har fået gule stikninger på flere ting siden.....


Linningen har gult retrostof på indersiden og er syet så der titter en cm op, ja deltaljens mester! Brochen synes jeg lige skulle på også bare fordi min datter elsker tyl og pink.

Næste og sidste gang skal jeg have sømmet i bund jeg har nemlig klippet stof til et par skønne bukser til min søn....åhhh jeg glæder mig SÅ meget til tirsdag.


Som i kan se smiler selv Obama over det første fine resultat!

DIY til brochen finder du HER

Nu vil jeg cykle til byen og drikke kaffe med Frk. Nø.

Nyd Dagen

KH

14 kommentarer:

Natanja sagde ...

Super flot nederdel :)

Ejj den Obama har jeg bare ledt efter, så finder jeg ud af den kun kan købes på Sjælland, Pokkers!

Blomsterpigen sagde ...

Eeeeeeeeeeej, jeg er misundelig :) Jeg vil også have tid til at sy igen og på kursus! Det lyder fedt med nye tricks i ærmet, og det med, at man er flere om det, giver en anden form for motivation. Håber vi får lov at se mere fra dig- for du skriver jo (over) halvvejs.. måske du når lidt mere? :)

Knus

http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

Stine sagde ...

Hvor er det en flot nederdel, du har en heldig datter :) Måske skulle jeg hive fat i min mor ;)

Belladotte(Helle) sagde ...

smart med den tittekant på nedredelen :)

Randi B. Jensen sagde ...

Når jeg læser din beskrivelse af stemningen på kurset, mindes jeg min egen tid på et tilskærerkursus og glæden, når det tegnede mønster blev gjort til virkelighed :-)
Smuk nederdel du har lavet.

tusindfryd sagde ...

Kære Natanja hvis du mailer mig kan jeg godt lokkes til at smutte i bob noon når jeg skal på sykursus på tirsdag ligger lige om hjørnet finde dig en Obama og sende! Han koster sølle 30 kr og så lidt porto vel ca 6,5 ;-)

KH

Naja Luise sagde ...

Mmmm bliver helt misundelig!

Groovymama sagde ...

Nårh, hvor er den fin :-)

Heidi sagde ...

I love the skirt...the deatails I want one to fling around Spring in!

Frk. NØ´s Roderier sagde ...

Og det var SÅ hyggeligt at drikke kaffe med dig idag, og jeg synes slet ikke vi fik kortlagt den danske lægestands moral godt nok, eller fik snakket helt i dybden om masking tape osv osv.... Så heldigt du glemte den der fidus til kameraet! ;-)

-Nu vil jeg sætte mig ned og skrive en mail til Rikke, kom sådan til at savne hende da jeg var sammen med dig, I minder på en eller anden måde meget om hinanden!

SiriR sagde ...

Ej, hvor lyder det bare fantastisk!
Jeg gad godt have en sådan dygtig sypige i nærheden:)

Billy Hankat sagde ...

Så fin nederdel! Lyder edderhyggeligt med kaffeslabberas. Kh Kristine

Line sagde ...

Ihhh hvor er den blevet fin. W, du er en sand hygge spræder og jeg elsker når du er i min kælder!!!

Jenny sagde ...

HAHA elsker din fortolkning af Obama! :D