tirsdag den 1. marts 2011

KickStart

SÅ ikke flere undskyldninger om kulde og sne!

Jeg har fundet cykelbenene frem igen og de trænger!

Fik afleveret lillemanden på skolen i Gentofte med s-tog/løbehjul, planen var så at cykle fra Gentofte til Hellerup og tage S-toget til Østerport derfra.

Meeen var lige så godt igang  så startede da bare op med fuld skrue...overhalede alt og alle på vejen ind selv bilerne ( myldretid..)



Velfortjent Pittstop hos Emmerys på Østerbrogade efter denne fastelavnsbasse. Varmt bad til at tø både tæer og balder op og så lige en skøn kop kaffe til ahhhh ,så er jeg klar til dagens dont som byder på synkronsyning af udstyr til to dukkebørn ;-)

Har du fået striglet jernhesten klar til forårscyklingen ? Kan VARMT anbefales.

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Anne sagde ...

Sådan!!!

Ælle Bælle Bu sagde ...

Sejt! Og nej her ligger sneen stadig på vejene og så tør jeg ikke cykle med lillemanden bagpå.

Grith sagde ...

Cool, jeg tager godt nok bilen - men har heller ikke en cykel hvor der kan være 3 børn i.

Men du har helt sikkert fortjent din lille hyggebasse.

God dag,

Hilsen Grith

Westmose sagde ...

Hvor er du sej.....og du prikker lidt til min dårlige samvittighed også :-)
Rigtig god sy dag...

Signe sagde ...

Fantastisk start. Mon det er endnu et tegn på at foråret ligger lige rundt om hjørnet og lurer? Jeg gjorde det samme igår.

Line - paddehatten.blogspot.com sagde ...

Arh, ja jeg var ogå ude at cykle i går. Det var skønt! Nu skal det sidste sne bare forsvine og solen og varmen komme frem :)

Line sagde ...

Ej min er "desværre" punkteret her i kulden, men nøj hvor jeg glæder mig til den bliver lappet når det blir forår! Cykler den jernhest snart til Vesterbro??

søslerier sagde ...

Det lyder som en fest - måske man skulle 'joine' ;)

Billy Hankat sagde ...

Godt gået, du gæve kvinde. Det ser da ud til at der var flere, der var kagesultne idag:-)
Jernhesten må også meget galoppere her forbi snart! Knus K