onsdag den 30. marts 2011

Jeg Er Bidt Af En Gul Tråd...

Tirsdag må være min yndlingsdag ,der spænder jeg nemlig symaskinen bag på cyklen og triller til Westend på Vesterbro, til sykursus hos LINE/MARAPYTTA

Min mor spurgte mig forleden " Jamen har du virkelig brug for at gå på sykursus?"

JA, det har jeg faktisk!

Hvorfor?
Fordi man altid kan lære mere, forbedre teknikker, lære af andre, blive inspireret af andre, der sker noget helt særligt og det smitter af helt hjem til når man sidder alene med noget helt andet, det er vel en slags positiv kædereaktion? En kreativ stimulering?


I går blev jeg færdig med et par bukser til sønnen min, med gule stikninger igen igen...


Ja selvfølgelig er han over lykkelig over at have biler i lommerne....


Selv er jeg bare GLAD for den fine stikning på indersiden..endnu en af LINES mange fine detaljer.


Nu har jeg et mønster som jeg ved bare passer så nu skal de jo laves i alle længder....måske et par knickers i fløjl??


For MIN skyld har jeg beriget mig selv med endnu 4 tirsdage i Lines skønne sykælder,  har en skjorte jeg gerne vil sy, flere tricks jeg gerne vil lære, flere timers hygge tilgode i selskab med både øvede og uøvede sydamer der alle nyder Lines kyndige vejledning.

Vil  du med på en oplevelse??
 Vi starter  trisdag den 5. April kl 10-13, Vesterbro, 4 tirsdage frem, tror der er pladser tilbage på det syhold der faktisk slet ikke er annonceret ;-)))

Er det ikke ok at rå forkæle sig selv??


Nyd Dagen

KH

13 kommentarer:

Sidsel sagde ...

Det lyder sørme fristende!! (tirsdag er bare den eneste dag på ugen der ikke passer mig..)
Sikke nogle flotte bukser, med nogle fine detaljer!

Anne Thompson sagde ...

Hvor er det fine bukser! Jeg kender også én, der ville synes det var sejt med biler i lommerne!
Og selvfølgelig må man råforkæle sig selv - især når det er noget som gør så godt langt ind i sjælen, som det her tydeligvis gør for dig. Og så gør det endda glad at læse om - det er da dobbelt bonus?!

Anne sagde ...

Man kan altid blive bedre!!! Synes det er fedt du gør det for dig selv, søde.
Og mange tak for tilbuddet om skråbåndshjælp. Meget muligt jeg tager imod det. Under alle omstændigheder kunne det være hyggeligt med en kop kaffe og et par pinde strikning snart??

Kh

Squirrelhaus sagde ...

Love the lining material!!! Very cute!!
Chris :o0

Anne sagde ...

Elsker små fine detaljer - det giver bare tøjet et ekstra pift:) Ville SÅ gerne på sykursus hos Line, men der kommer lige en skole i vejen!
Vi må ses til en gang Vesterbro-shopping-kaffe-snak snart. Nu kender du jo turen og ellers kan Anne W nok finde vej sammen med dig;)

Maiken sagde ...

Hvor fint med detaljerne! Og fedt at suge til sig af andres kreative vid. :)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Det ser tjekket og meget professionelt ud Wenche. Lækker gul detalje

stine

Blomsterpigen sagde ...

Ej, hvor er det fedt syet! Jeg håber også at komme på et godt sykursus engang.. mine meget skiftende vagter gør det desværre lidt svært.. én af grundende til måske at følge et online kursus? Tror måske bare ikke, at jeg er god nok til det.

Billy Hankat sagde ...

Jubiiiii! Jeg skal med! Vil også meget gerne med på Vesterbro vandring med Anne P og Anne W:-)

Loppedilla sagde ...

Blir jo superfine saker jo! klart du trenger sykurs hvis du vil :)
Inspirasjon er jo halve resultatet !

popetotrora sagde ...

Sååå fina! Vilken härlig detalj med biltyget i fickorna. :-)

betine sagde ...

Aiii... Hvor er de altså bare fine. Fantastisk med alle de detajler - jeg bliver helt symisundelig og ville ønske vesterbro var lidt tættere på :)
Kh - Betine

Millelouise sagde ...

Flotte bukser - er altså sikker på, at dine buser har inspireret mig til at bruge gul tråd i maskinen i dag - tak for en god og inspirerende blog - god weekend