tirsdag den 1. marts 2011

Jeg Bringer En Efterlysning


Er du den uheldige ejer af disse her???



Har du befundet dig i Willemoesgade på indre Østerbro i dag, i går eller de nærmeste dage?

Mangler du dine nøgler eller har du hørt din kollega, veninde eller nabo begræde tabet?

Hvis ja så mail mig på dukkemagersken@yahoo.dk skriv hvor mange nøgler der var i bundtet og hvad der står på stroppen ;-)

Tja jeg ved da ikke hvad det er men disse nøgler her er sæt nr. 2 på en uge som jeg finder på gaden....måske jeg er blevet uofficiel nøglefinder??

Nå men hvis ikke jeg hører fra nogen derude hører hittegodskontoret fra mig i morgen.

KH

10 kommentarer:

Min Verden sagde ...

hvor er det vildt som du finder nøgler ..

By MARIANNE sagde ...

Håber nøglens ejer melder sig og helt sikkert bliver meget glad.
Klem MARIANNE

Gaia Cunin sagde ...

smæk det ud på facebook!

tusindfryd sagde ...

Jeg er desværre ikke på facebook...

tusindfryd sagde ...

Men hvis i kan må i gerne tage billedet ;-)

Lise sagde ...

Skal de ikke bare afleveres til politiet.

tusindfryd sagde ...

De bliver sendt til politiets hittegods i morgen har vist ikke lige en station i nærheden eller har jeg??? Av flovt jeg ikke ved det ;-)

KH

Grith sagde ...

Det har du ikke lige om hjørnet, men du kan altid bare smide dem i en postkasse, så komme de på hittegodskontoret alligevel.

Men imponerende som du finder nøgler - håber da du er i nærheden hvis jeg en dag skulle tabe mine.

Hilsen Grith

Øglemor sagde ...

Jowjow, ØSterbro Nærpoliti ligger oppe på Østerfælled Torv. Og det er om ikke LIGe om hjørnet fra Willemoesgade, så i det mindste relativt tæt på :-)

Synes i øvrigt, det er en ret god idé at smække nøglerne herud i blogland - det kunne jo være, at du var heldig, og at den rette ejermand/-kvinde meldte sig under fanerne. Ved da i hvert fald, at jeg ville blive vældig glad, hvis det nu havde været mine nøgler...

tusindfryd sagde ...

Tak skal i have ;-)

Ja jeg tænkte at eftersom hittegodskontoret havde lukket da jeg fandt dem kunne jeg da lige prøve her man kan jo aldrig vide ;-)))

Cykler anyway forbi Østerfælled så hvis mit lokalpoliti er der såå er det jo så let lige at smide dem ind der i morgen TAK for hjælpen

KH