mandag den 28. marts 2011

Her Bor Pinkie

På døren står der med kragetæer "Adgang Forbudt", men når katten er ude danser musen jo på bordet...

Jeg nyder at liste ind på lillepigens værelse når hun er i skole og bare være her en stund for her er så dejligt lyst og PINK.



Rislampen er ikke til at undgå at få øje på og om afenen når der er lys i den farver den hele værelset lyserødt... der sparede vi så maling og er arbejdsweekend!


Som noget relativt nyt er der kommet sengelampe op, nu er hun stor nok til at slukke når hun har fået læst og skrevet lidt i hendes utal af små notesbøger...


Det er ret hyggeligt at følge med i hvem og hvad der flytter ind og ud af sætterkassen..


Det lyseblå chatol som jeg har fundet hos Davids Engle er et HIT, med alle dens skuffer og små rum til alt det dims og dut et hunkøn får samlet.


Pompom og englevinger...


og lidt "friske blomster pynter i vindueskarmen.


Vi er heldigvis så småt ved at være ovre Kitty og lille fe feberen!


Hmmm det kunne nu være dejligt såddan at have sit helt eget værelse ikke?

Nyd Dagen

KH

17 kommentarer:

Anne sagde ...

Sikke da en vidunderlig hule hun har :) Totalt misundelsesværdigt og helt fantastisk!

Kh

Line - paddehatten.blogspot.com sagde ...

Det ser hyggeligt ud - er vild med det blå chatol :)

Ulla V. sagde ...

Det er et trygt og smukt sted hun har, din lille pige. Og hvor er det bare sjovt: min Anne-Sophie har det helt samme chatol - og vi malede det også lyseblå for nogle år siden!! Det er fundet på et loppemarked af hendes farmor.
Lige nu er det hos os, men når hun engang selv får mere plads, så følger det hende igen har hun svoret. :))

God mandag...

Jane sagde ...

skønt værelse, og sikken orden...det kunne min unger lære noget af ;O)

Anne sagde ...

Det er da en drøm af et pigeværelse:)

popetotrora sagde ...

Otroligt fina bilder från ett supersött rum! Me like! :-)

søslerier sagde ...

hihihi...ja de der lyserøde tendenser må høre tl hunkøn af en hvis alder ;) Min 4årige er nu lige præcis på Kitty+Lillefe stadiet,suuuk! (mor hér lever dog efter devicen lidt-men-godt, så Kitty ikke invaderer os!)
Super skønt værelse, men hvem kunne tvivle på dét, med sådan en inspirerende mor ;)

Davids Engle sagde ...

Hvor er det fint Wenche - og hvor er det skægt at se chatollet i de helt rigtige omgivelser. Håber din datter fylder de små skuffer med fine og hemmelige sager - og HUSK, du må ikke kigge i dem:-))

Heidi sagde ...

You my friend are always a color explosion , love love love it!

Losarinas mor sagde ...

Hvor er det et dejligt værelse :-)

Blomsterpigen sagde ...

Åh, et fint pigeværelse.. Det havde jeg ELSKET, da jeg var barn. Jeg boede bare skide kikset og ugennemtænkt. Ingenting passede sammen og stil.. ja, hvad var det nu lige det var i virkeligheden? Ik noget man fandt hos mig i hvert fald. Sjovt eftersom min mor og jeg (i følge min næse) begge bor ret fedt i dag :) Men dengang gik min mor jo også i H20 jogginset og klipklappere til dagligt.. Ting gik bare galt i 80-/90'erne...

Knus B

http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

Loppedilla sagde ...

Veldig fint rom altså! Likte godt sofaen med de vatterte teppene og fine putene! Fargerikt og fint rom!

Mette sagde ...

Sikke et skønt pigeværelse!!! :)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Skønt pigeværelse. Jeg er vild med maleriet, puderne og tæpperne på sengen. Meget personligt

stine:)

Billy Hankat sagde ...

Nøj, hvor er der bare hyggeligt. Jo tak, gad ret godt ha´mit eget værelse:-) Knus K

Stine Sølund sagde ...

Hej
Sikke et fedt værelse! Kan du oplyse hvor maleriet over sengen kommer fra?
Hilsen Stine

tusindfryd sagde ...

Kære Stine

Maleriet har jeg selv lavet så det kommer hjemmefra ;-)

KH