mandag den 21. marts 2011

Gratis Glæder


Udover kærlighed og kildevand kan man af og til falde over andre gratis glæder...

Til alle jer der har en netto i nærheden er her et lille tip...

I denne uge har de kasser med æbler som på toppen har den medst kitchede shoppingbag.


Åbenbart er der flere æbleglade kunder der mener at denne pose er overflødigt affald som de ikke ønsker at slæbe med hjem, så de ligger rundt omkring liiiige til at komme med os hjem .


Blev selv den heldige ejer af et par stykker og har en lille plan om at klippe og sy noget af dem...


Min anden gratis "fangst" er fra GRANOLA min yndlings cafe på Frederiksberg, ville ønske jeg kunne linke jer til en hjemmeside så i der ikke lige bor i nærheden kunne se den cafe, her taler vi altså gennemført til punkt og prikke, indretning, mad, stemning og betjening top top top og så er det jo bare et ekstra plus at deres chokoladeshake får det til at ringe for ørerne af fryd :-)

Nå men altså, bare lige for at understrege hvor gennemført alt er i Granola ,såååå har de ikke bare deres helt egne postkort, men de skifter såmænd også farverne på kortene ud ganske ofte...det synes jeg simpelthen er så vildt overskudsagtigt!


Så det blev også lige til en lille bunke kort i de nye farver, har snart en fin samling jeg må vise frem en dag, bare fordi de alle ser super lækre ud.

God Mandag derude og hold øjnene åben!

KH

5 kommentarer:

Karina sagde ...

Havde jeg dog bare læst dette indlæg inden jeg gik i Netto kl. 9.00!
- OG havde jeg bare været lidt mere vågen, da jeg hastede igennem efter mælk, så havde jeg måske også været heldig?
Nåh jeg må vist bare i Netto igen ;-)

Hav en dejlig dag.

KH

Belladotte(Helle) sagde ...

tror jeg smutter i netto i dag :)

Line - paddehatten.blogspot.com sagde ...

Fede postkort.

Johanne Busk Stormoen sagde ...

Enig, Granola er bestemt også en af mine yndlings steder. Eller bare værnedamsvej generelt faktisk. Skøn gade...! Ps. et godt tip, smut forbi Le gourmand næste gang du er i nærheden og køb lidt andelever Mousse med hjem. Den er fantastisk. Og man kan altid få smagsprøver inden man køber hvis man skulle være i tvivl om man er til den. Kh Johanne

Mette /www.fruea.com sagde ...

må da lige en tur i netto!! tak for tip!