onsdag den 16. marts 2011

For Enden Af Regnbuen

For enden af regnbuen siges der at stå en krukke med det pureste guld...


For enden af min regnbue står den skønneste VENINDE  som bare ved at jeg elsker farver ;-)



Heldig for os alle elsker KAREN også farver OG er så F...... dygtig til at sammensætte dem i skalaer ,der får det til at boble indeni.


Jeg skal i al fald lege med og pakke ind i sukkersødme, fersken,azurblåt hav og piblende forårsgrønt den nærmeste tid.

TUSIND TAK MIN KÆRE

KH

6 kommentarer:

Grith sagde ...

Ihh.. hvor er du heldig - dejligt med sådan en dejlig veninde.

Meget flotte farver - det er SÅ sommeragtigt.

Knus Grith

Anita sagde ...

Alle de skønne farver!!
Har også været på indkøb hos søstrene;)

Karen Klarbæk sagde ...

Heldigvis hjælper søstrene også. Jeg er ikke ene om det :)

Men ja, de er da blevet vidunderlige de farver.
(Lidt held hjælper også)

Karen

Heidi sagde ...

such lovely colors!!

Billy Hankat sagde ...

Øjenguf, si´r jeg bare. Knus K

Anonym sagde ...

Lækre farver! Jeg skal lige huske at sige, at jeg var i Odense i weekenden og bedst som jeg gik på "gågaden" med min mand i hånden, spottede jeg et lækkert hæklet og multifarvet tæppe i vinduet hos en garnforretning. Jeg udbrød med det samme: "Se, er det ikke fint - det er samme stil som det jeg fornylig har set på en blog" Og dér midt på tæppet hang en seddel: "Venligst udlånt af Tusindfryd-blog.blogspot.com". Butikken hedder iøvrigt Tante Grøn.
Det var ret sjovt at opleve! og jeg er stadig meget imponeret over hvor flot det tæppe er!
Kh Karen