tirsdag den 8. marts 2011

Et Nyt Hjem


Babydukken her er netop landet i et nyt hjem hvor lille Z er klar til at tage kærligt imod hende.


Det er jo altid en uvuderlig fornøjelse at få lov til at lave en dukke til et barn, at fylde den med kærlighed og gode tanker.


At få lov til at "lege" med dukker, vælge stof til tøj sætte sammen og rigtig nusse om detaljerne


Og først når jeg er helt tilfreds, først når mit hjerte banker på den helt rigtige måde når jeg holder dukkebarnet, først da er den klar til afrejse :-)


Med i baggagen er dukkeaatesten.

Og en kuffert med lidt af alt det udstyr der nu engang skal til når man  har en baby i huset ;-)


Bleer skal der jo også til og netop det med bleen er særligt vigtigt her da dukkemoderen netop har skilt sigaf med sin egen ble, så nu kan hun rigtig føle sig "stor"


Solen skinner og jeg er bare GLAD!

Håber i nyder varmen, lyset og dagen.

KH

14 kommentarer:

Maja sagde ...

Dine dukker er bare SÅ charmerende!

Grith sagde ...

Ihh... der er da en lille pige der bliver glad.

Knus Grith

morslille sagde ...

Nu bliver jeg skruk igen, måske kun dukkeskruk. Hvordan går det med bogen??
KH og god dag Charlotte

Camilla sagde ...

Jeg bliver bare lige facineret hver gang, og sukker NNEEEJJJJJ hvor er den dejlig.
Jeg ville sådan ønske sofie var mere til dukker.

bare WUNDERBAR sagde ...

Hvor er hun bare fin.. jeg elsker den måde du lige pakker dukkebarnets lille kuffert og husker at sende fødsels attesten med.. :))

Kristin sagde ...

Åh hvor er hun fin! Drømmer om en lillesøster eller lillebror til Myen's Alma.
Solen er skøn og luner vores kinder. Jeg er på vej ud på legepladsen... det bliver skønt.

Go dag

Kh

Lene sagde ...

Ih altså Wnche. Du er bare så dygtig og dine dukker har en helt vidunderlig personlighed og det er nemt at se hvor de har den fra ;D.

Anonym sagde ...

Kæreste Wenche,

Selma er vel ankommet og lille Z er LYKKELIG!
Tusind tak :) -Hun er bare SÅ fin...

Kh
Sus

Mia sagde ...

Vidunderligt dukkebarn, som altid...hvad andet kan man sige...
KH Mia

Diktesoph sagde ...

Hvor er den fin! Sikke en god ide med en lille tilhørende kuffert og dukkeattesten.
Det må være fantastisk at modtage sådan en :)

Tina sagde ...

Du laver de skønneste dukkebørn Fru Tusindfryd!

Jenny sagde ...

Sikke en fin dukke og noget meget fint tøj :) jeg må altså snart få fat i en symaskine :)

Sine sagde ...

Hvor er den skøn. Så fin!

Fam. Trolle Kobberholm sagde ...

WAUW! Er det dukker du laver og sælger. For så har jeg en lille prinsesse der er forelsket i dukkerne.! :)