fredag den 25. marts 2011

DIY Til Alle Os


I går fandt jeg hos RIKKE denne fine DIY til alle os håndarbejds-,papirs-,indpaknings- og dimsenotfreaks...

DIYén viser hvordan man af valgfrit papir kan lave sine egne små eller store gaveposer helt simpelt!



En oplagt DIY  til alle jer der lige om lidt skal til Forårsmarkedet i Odense og gerne vil have jeres helt egen personlige indpakning til jeres skønne kreationer???

Poserne her har jeg lavet på max 5 minutter af  papir i A4 ark størelse, jeg har  istedet for tape limet med en limstift og i mangel af en hullemaskine har jeg lukket posen med et stort rundt neonklistermærke MEN der er plads til at slippe fantasien løs.

DIYén finder du lige HER

Rigtig God Fornøjelse

KH

9 kommentarer:

frk.regnbue sagde ...

sikke en god ide:-) det skal jeg helt sikkert prøve:-) Kh Christina

Blomsterpigen sagde ...

Hej.. Det ser bare rigtig flot ud! Skal papiret ikke være meget kraftigt? Eller er det helt almindelig papirtykkelse? Det skal da i hvert fald prøves :)
Knus
http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

tusindfryd sagde ...

Kære Blomsterpige

De neonfarvede er af helt almindligt papir A4 med farve og de virker supert! Den prikkede er af gavepapir fra Tiger, lidt tynd og "slatten"kvalitet nok ikke så gangbar ;-) Men alt afh. af hvad der skal puttes i tænker jeg.

KH

Blomsterpigen sagde ...

Ej, hvor fedt! Det skal straks prøves :) Tusind tak for svar :)

Knus

Lene sagde ...

Tak for tippet, det var da en herlig idé.

søslerier sagde ...

Hvor er de fine...til et lille påskeæg, måske?!? Fedt med de store mærkater - jeg gik forgæves efter dem i Silkeborg :( så må lede videre... Inspireret af dit 'stigende-porto-indlæg' forleden har jeg idag skrevet om en god undskyldning for at bruge posten inden 1.april! ;) God dag, kære Wenche!

Karin Grøn sagde ...

Den er smart. Sikke en god ide- tak fordi du delte den med os andre

soisses sagde ...

really sweet :)

Heidi sagde ...

So fun now this would go with anything!!