lørdag den 26. marts 2011

Den Gule Tråd

Som jeg skrev forleden havde jeg stadig rigeligt gult sytråd i maskinen der skulle køres til ende...

Det gik så udover denne vintage millitærjakke fra det Italienske millitær ( italienske mænd og tøj ik?)



Syntes at den meget armygrønne jakke skulle have et lille touch af fred og feminitet.



Derfor har jeg blot syet med gul tråd oven på de eksisterende stikninger ...




Bare såddan lidt her og der....


Fik også skiftet elastikken i taljen, jakken har nemlig et skønt snit sådan som den er tænkt!



Jeg har jo ingen stjerner at sætte på skulderstroppen....men det kan vel laves!!



Og tjaaaa kunne da ikke dy mig for liiiige at give den en omgang neonpink refleksplastisk bare så ingen kan være i tvivl om at jeg kommer med fred ;-)



Er du med på forårets modehit "vintage millijakke" ? Om ikke andet er det en meget billig forårsjakke , 199 kr for jakken og såååå kan den vel pyntes for et par kroner!

KH

13 kommentarer:

Zacho sagde ...

Der er blevet rigtig sød (troede slet ikke man kunne sige det om en militær jakke!?!?)
Jeg vil smide et par stjerne i posten til dig...jeg tror nemlig de vil passe fint til...men skriv lige din adresse til mig...;-) KH hanne

Anita sagde ...

Det ser vildt godt ud!
Tænk at en lille tynd gul tråd, kan gøre så stor en forskel.

Gitte - RAV OG KRAT sagde ...

Elsker den gule farve...den kan næsten pifte alt op - selv et mørkt rum ;-)

Heidi sagde ...

I would so where this the strip of pink just put it over the top!!

Cecilie sagde ...

Hvor er den blevet lækker. Sig mig hvor finder i dog de italienske militærjakker? Synes jeg ser dem flere og flere steder nu.

Jane sagde ...

Uf, hvor er den fed, du mangler bare stjernerne ;O)

Frk. NØ´s Roderier sagde ...

Synes det er SEJT at du kommer med fred!

-du burde måske lige slå et smut omkring Libyen, og Syrein fo den sags skyld også! ;-)

Line sagde ...

sejt!

Mette sagde ...

Enig! Det er en billig jakke, men som hustru til en tidligere ansat i det danske forsvar har jeg et ambivalent forhold til den slags. Utroligt hvad gult kan gøre, Wenche. Jeg har i dag købt den guleste gule cardigan til mig selv, og jeg har virkelig aldrig kunne li' gul..... God weekend, søde.

Frk. NØ´s Roderier sagde ...

Sidder lige og ser Nyhederne, det kan godt være du skal et smut igennem hele mellem østen! ;-)

tusindfryd sagde ...

Hmmm altså overskudslagerene har dem...google det hvis du ikke lige har en i din nærhed der i al fald to online!! Den i Århusgade på Østerbro viser dem ikke i netbutikken men har dem i butikken måske man kan ringe og bestille?
Har min herfra http://www.usol.dk/ de er billige.

KH

Julie Graff sagde ...

Hvor har du altså været flittigt med den gule neon-tråd,
super god ide :)

Anna Svenning sagde ...

Sikke fine detaljer, det gav - der skal ofte ikke meget til!