søndag den 13. marts 2011

Baby Agnes

Baby Agnes, er allerede i armene på dukkemor A, gad vide hvad de to laver lige nu ?


At lave babydukkerne adskiller sig på mange måder fra at lave andre dukker.

Deres kroppe har "krumme" arme og ben og er lidt mere "buttede"


Og JA man bliver en smule skruk af at lave dem ;-)


Babydukkerne har en størelse så de kan passe babytøj str 50, således har agnes her en lille hue i uld og silke fra selana til at varme hendes hoved.


Babytøjet prøver jeg at holde i super bløde stoffer.


Og i bukserne gør jeg lidt ekstra plads til bleen.


Og så lige den obligatoriske puslekuffert, med stofble,vaskeklud,sutteflaske , ske og svøb ;-)

Jeg er top priviligeret!

Ønsker jer alle en dejlig søndag.

KH

8 kommentarer:

Nathasja sagde ...

Lovely doll!!!

Kiiromi sagde ...

Såå söt och byxorna var ju urgulliga.

/Mia :)

Anne sagde ...

Den er bare for nuttet:)

Louise sagde ...

Hun er virkelig sød :)

reSIRIkulert sagde ...

Så utrolig søt!! ;)

Ulla V. sagde ...

Altså, Wenche. Jeg kan godt forstå at du føler dig priviligeret. At kunne få lov til at lave noget som er så fint og vigtigt som dukker, må være vidunderligt. Specielt når man er så dygtig som du.

Jeg sidder og forestiller mig hvor fantastisk det må være for et barn at få en af dine dukker. Jeg husker tydeligt hvor meget jeg elskede min dukke, og hvor meget hun tog del i mit liv, da jeg var barn. Det var et utroligt univers. :))

Og det er du med til skabe, for den der bliver dukkemor for Agnes. Jo, du er heldig. :))

KH
Ulla

Bebe sagde ...

Dine dukker er så fantastiske! Ville ønske jeg var barn igen....
:-) Bebe

Anonym sagde ...

Hei !
Endnu en bedårende baby til en dukkemor !!!!
Utrolig flot. Ville ønske, at jeg kunne komme til et dukkesyningskursus hos dig engang !!!!
Bor på Færøerne, så der er lidt lang vej, men nu må vi se...
Venligst Rannvá