mandag den 14. marts 2011

13 Timer

Tælle ned....

Om sølle 13 timer, stiger jeg på jernhesten med kurven fuld af stoffer og syværktøj.

Retning mod Vesterbro ,et fantastisk værksted og en dejlig tøs.


Sykurset hos MARAPYTTA / LINE  er et tiltrængt frirum for mig 3 x 3 timer hvor jeg skal sy til mig selv, nyde skønne tøsers selskab, lære, blive inspireret og bare slappe af ;-)

Jeg glæder mig! Det bliver skønt "bare" lige at lade sit eget systudie være systudie for en kort stund.

Hvor holder du dine fristunder?

KH

6 kommentarer:

Anne sagde ...

Det lyder godt!!! Glæder mig til at se hvad du får ud af det :)

Kh

Krudtuglens mor sagde ...

Du har så meget fortjent det :)

Anne sagde ...

Det lyder skønt! Er slet ikke misundelig;)

Cecilie Bertelsen sagde ...

Jeg nyder også min tid hos Line. Det er bare så hyggeligt og inspirerende:)
Rigtig god fornøjelse!

Anne-kaffekande sagde ...

Lyder så skønt! Er lidt midsundelig... Hvor er det nogle skønne stoffer, hvor mon du har købt dem? Pt er mit frirum her hjemme, ellers er Kulturmaskinen i Odense et skønt sted. Kh Anne

Fru Fox sagde ...

Mit fristed er det samme som dit - jeg er der bare torsdag aften, og jeg elsker det.