fredag den 11. februar 2011

Weekend Tanker

Nogle tanker er større end andre...til weekenden går jeg med en af de mindre ;-)

Jeg har i et stykke tid luret på de gamle blomsterperler her...


Eller rettere på deres farver!!

Jeg kan ikke stå for dem, de er klare og dusede på samme tid hvis det giver mening??

Helt pang har jeg det svært med, men farver skal der gerne til på de kridhvide vægge ;-)

Da Karen var på besøg for et par uger siden havde hun da lige taget en skøn sætterkasse med i bilen ja såddan en lille bitte en på 100x60 cm ;-))


Super fedt med en så stor sætterkasse!!

Planen er at den skal gøre det ud for et maleri på væggen i min systue, og nej den får IKKE en gang retrotapet i alle rum jeg har helt andre ideer ....

MEN først skal jeg have fundet en farve til den...av det er her jeg er gået i stå.

Jeg har lånt en "farvevifte" af den lokale maler , han har regnet ud at jeg har 146m2 jeg er ved at indrette sååå der går nok et par spande maling på den konto ... ;-)

Jeg er lidt vild med gul og med mint og med blå og og og...

Jeg kan dog ikke helt slippe den lidt 50ér grønne som perlerne har.


Hmmm ,jeg skal bare have besluttet mig inden kl 18!!

Kom lige til at tænke på at Sverige jo faktisk ligger lige om hjørnet!!! Må lige se om jeg ikke kan lokke familien med ned på Østerport station og med på Øresundstoget, et lille smut til Malmø i morgen?? Måske vi kan slippe af med alle vores snuevira derovre og tage et par lopper med istedet?  ;-)))

Nyd weekenden

KH

8 kommentarer:

davids engle sagde ...

Hvis du tager til Malmö, så gå ned bag Centralstationen ad Carlsgatan. Der ligger Soppstationen. Det er en indendørs genbrugshal, hvor man kan gøre fine fund for en rimelig penge. Personalet er i tilgift super søde. Soppstationen er et projekt for mennesker, der ikke lige kan kapere det almindelige arbejdsmarked - hvem kan i øvrigt snart det ;-)
Rigtig god weekend, Wenche:-)

Anne sagde ...

Ej, jeg skal måske også til Malmø i morgen;) Hyggeligt hvis vi render ind i hinanden! Det er ellers nogle fine farver, du viser frem. Spændende at se, hvad du vælger, for der er mange flotte!
Kh Anne

Pi Andrea sagde ...

Jeg kan anbefale en billigere måde at besøge Malmö på... Bus 999... Du kan finde deres køreplan på http://www.graahundbus.dk/index999.htm ... Det koster kun 120,- for en en-dags-tur-billet... Så kan man jo bruge det man sparer...i Indiska...eller i Lagerhaus...eller på lopper... :oD
Rigtig god tur... :o)
Knuss

stampe sagde ...

Det skal da klart være den farve som de grønne perler og så gerne en farvekode efterfølgende ;o))

Held og lykke med projektet og god weekend.

Vh. Jane

Moster Pips sagde ...

Kate, har ret, Sopp.. er et fedt sted, men prøv også Myrorna.se ligger Ystadvagen. Fantastisk butik med genbrug, møbler, tøj, legetøj og meget andet.
Jeg bliver helt høj, bare skrive om det det, må snart afsted igen.
God tur ;-)

Kiiromi sagde ...

Så svårt att bestämma säger jag som är fröken velig ;). Pärlorna är helt juvliga.

Trevlig helg!

/Mia :)

Anne Dorte sagde ...

Aiii hvor ser det spændende ud ....glæder mig til at se hvad du finder på (: - alle de farver er top skønne og jeg har det som dig elsker farver og helst klare og duchede.

Julie Graff sagde ...

Kender den sættekasse :)
Har lige selv malet en magen til, meget nemt farvevalg,...
for den blev hvid med en masse rester af gave-papir og lidt papir fra min sidste tur til London,
Så der er heller ikke meget retro tapet over min, nu mangler den bare indhold!!
Glæder mig til at se dit færdige resultet :)